Hallo allemaal
Ik ben misschien boos, maar ik ben op zoek naar een apparaat dat een constante snelheid kan aanhouden in mijn stille ducobox. Is er iemand die mij kan helpen? In principe verandert deze snelheid de hele dag niet
Hallo allemaal
Ik ben misschien boos, maar ik ben op zoek naar een apparaat dat een constante snelheid kan aanhouden in mijn stille ducobox. Is er iemand die mij kan helpen? In principe verandert deze snelheid de hele dag niet
Sorry, na drie keer lezen, snap ik er nog niets van, wellicht kan je het wat beter uileggen: wat wil je precies?
Goedemorgen.
Ik wilde alleen weten of het mogelijk was om de ventilatorsnelheid een dag stabiel te houden? Met welk apparaat? Ik wil niet dat de duco quiet in fases van 15, 30, 40 minuten werkt.
Ik wil dat de Duco Silent ventilatorsnelheid niet fluctueert
Sorry voor de vertaling, de vertaler heeft een fout gemaakt
Dus er zit een regelmechanisme op dat er voor zorgt dat de snelheid niet constant is, en dat wil jij dan compenseren met een ander apparaat. Sloop dan die regeling er uit zou ik zeggen.
er bestaat dus geen apparaat waarmee de ventilatorsnelheid gedurende een zeer lange tijd kan worden gehandhaafd ?
Daar heb je geen apparaat voor nodig. Dan moet je die regeling die het nu veroorzaakt weghalen.
Een electrische motor zonder regeling loopt op constante snelheid. Of staat stil als je de stroom er af haalt.
Is dit wel een Homey probleem?
Ik denk dat de vertaler niet de juiste vertaling maakt
Ik wil eigenlijk een apparaat dat de ventilatorsnelheid controleert of regelt zodat we een dag lang een constante snelheid hebben.
Mijn mechanische ventilatie is een duco silent
Dat kan niet, en is de omgekeerde wereld.
De Duco silent heeft een CO2 en vochtigheidsregeling.
Het is net of je vraagt om een apparaat om je kamer op constante temperatuur te houden, omdat het dagprogramma van je kamerthermostaat de verwarming ‘s-nachts lager zet.
Bedankt voor de hulp
Zie deze topic om Duco Silent te kunnen besturen vanuit Homey
Duco via Homey met Shelly box