Ik gebruik Smart Presence op deze manier
Dara kun fe dan acties aanhangen zoals verwarming aanzetten, maar vervolgens ook op basis van een trigger ‘de laatste persoon weggaat’ of ‘de eerste persoon thuiskomt’…
Ik gebruik Smart Presence op deze manier
Dara kun fe dan acties aanhangen zoals verwarming aanzetten, maar vervolgens ook op basis van een trigger ‘de laatste persoon weggaat’ of ‘de eerste persoon thuiskomt’…
Waarschijnlijk vloeken in de kerk, maar Apple Home presence werkt echt perfect. Via Homey kun je je verwarming delen in Apple Home en bedienen op basis van aanwezigheid
Dit werkt zo goed dat ik het aandurfde om mijn alarm automatisch uit te schakelen als er iemand thuis komt.
Ik ben geen pro-Android of anti-IOS type hoor. Ieder haar/zijn/… voorkeur is toch prima
Maar als Android gebruiker heb ik daar dan wel meer tips&trucs voor
Heb je in instelling van Homey de locatie automatisch vinden al eens uit gezet? Dan kan je de Homey exact op je huis zetten. Heeft bij mij problemen opgelost. Mijn Homey locatie zelf zat er soms naast.
Nee, die stond aan. Had m wel eerder al verplaatst naar me nieuwe adres. Heb m nu uitgezet en even gefinetuned.
Ben benieuwd.