Daikin probleem

![Schermopname (4)|690x388]
(upload://6xbUg0jE9TxCLbsASa6iJYep1fF.png)
Waarom werkt deze flow niet. Als ik deze flow test schakelt hij in. Als de flow is ingeschakeld en de temperatuur komt beneden de 15 graden dat gebeurt er niets. Lijkt er op dat de flow niet reageert op de temperatuur als ik hem op tijd instel en temperatuur aangeef werkt het wel.

WAT werkt er niet? Hij wordt niet getriggerd? Het aanzetten werkt niet? Het instellen van de temperatuur werkt niet?

Dag Pieter,

Heb je toevallig schedules ingesteld via de Onecta app(android/iPhone)?

Andere gebruiker melde zelfde klacht namelijk en het lijkt erop dat deze schedules .alle handmatige acties overrulen vanuit homey of Onecta app.

Niet getest…,.

Heb de schedules verwijderd.
Alleen de flows met temperaturen werken niet byv. als Flow (temperatuur kleiner wordt dan … graden).
Als ik hem test dan start de Airco. Maar niet als de temperatuur lager wordt dan… graden
Als ik een tijd gebruik start alles goed
Mvg
Pieter

De hoger / lager temperatuur flows zijn de standaard flows die homey creeert bij de standaard capabilities.

Net getest met binnentemperatuur hoger lager dan xx flow en werkt gewoon.
Overigens een standaard flow.

Dus aan de.app ligt het niet :slight_smile:

Dank je ga eens verder kijken bij mij schakelt de airco niet in. Alle andere flows werken wel . Ook als ik hem sters met dec temperatuur flow dan start de airco wel. Maar als ik de flow inschakel gebeurt er niets.

Pieter