Sinds enkele dagen kan ik mijn Nest thermostaat niet meer bedienen vanuit Homey. Ik heb dit geprobeerd om in de app dit te repareren en zowel de Homey als de Nest opnieuw opgestart maar zonder succes.
Daarna heb ik de Nest app gedeïnstalleerd met de hoop dat een nieuwe installatie de problemen zou oplossen. Ik kan nu de Nest thermostaat niet meer installeren. Ik krijg de error “Cannot read properties of undefined (reading ‘filter’)”
De thermostaat is nog wel te bedienen vanuit de Nest en Google Home app. Is er iemand die mij kan helpen om de thermostaat opnieuw te koppelen aan Homey.
Ik zit nu op mijn mobiel, maar als ik hier een beetje rondkijk en lees over Nest. Dan krijg ik niet het idee dat het nog wat gaat worden.
Ik heb zelf de deurbel en de camera’s en de bijbehorende Google nest app, al jaren door Google weinig aan gedaan. En deze week kreeg ik de brief dat het abonnement voor mij van 120 naar 180 gaat, per jaar. Dus die cams gaan er bij mij na afloop abo sowieso uit.
Yep, dat dus. Al het google/nest spul is een aflopende zaak. Het was nog net te doen, maar dat platform staat al jaren stil. Met deze prijsstijging ben ik er ook uit. Komende tijd het spul vervangen door spullen die lokaal en met Homey kunnen draaien.
Sorry OP, google laat je/ons lekker in de kou staan. Ik heb mn spullen wel kunnen koppelen in Homey, maar vervolgens kan je er toch bar weinig mee.
Hopelijk kan iemand bij Homey of in de community de app aanpassen zodat de thermostaat geen e-waste gaat zijn. Zou ook wel leuk zijn als Homey wel kan wat Google nalaat.
Krijg ze ook niet meet aan de praat. Had er 1 verwijderd ook in google home. Met een omweg weer toegevoegd in google home . Nú probeer ik hem weer in homeybte krijgen maar kan niets vinden
Ook niet meer gelukt? Ben er net even mee aan de gang geweest maar krijg hem niet meer toegevoegd in homey, nadat ik hem had verwijderd omdat deze niet bereikbaar was.