(Google) Nest camera

Hallo,

Ik heb nog geen Nest camera, maar ik was net aan het kijken in de Homey app en ik kon geen Nest apparaten terugvinden. Hoe installeer je dan de Nest camera?

En wie heeft er al een Nest Cam Indoor? Tevreden van? Ik heb nu Foscam, maar het abonnement is te duur en de toestellen zijn niet altijd bereikbaar (zelfs niet via LAN). Dus heb het wat gehad met Foscam.

Mvg
Jeroen

Dat heb ik gedaan, maar ik kon niet direct een antwoord vinden. Ik zie alleen maar mensen die al een verbinding gemaakt hebben, maar niet hoe ze dit gedaan hebben.

Op de Homey community store kwam ik volgende tegen
https://store.homey.community/app/com.verbem.nest
Kan iemand bevestigen dat dit werkt?
Alvast bedankt

Werkt super. Je moet 5 dollar eenmalig aan Google betalen om hun api te mogen gebruiken. Mijn Nest Hello en Thermostaat zijn nu weer gekoppeld aan Homey

1 Like

Hi, nieuwe gebruiker trotse eigenaar van de Homey Pro in deze chip schaarste. Ik lees dit zo terug en ben op de juiste download pagina maar het is mij niet duidelijk welke stappen ik moet doorlopen om de eenmalige donatie te doen en Google Nest SDM op mijn homey pro te installeren. Iemand die mij kan helpen? Ik zou graag mijn nest hello deurbel toevoegen aan Homey voor obvious reasons…