Connect Somfy Connectivity Kit to Homey Pro

Ref: log ID: 1227861464
Ik heb een Somfy Connectivity Kit gekocht omdat die met Homey Pro (zou) werken.
Op mijn Homey heb ik de Somfy TaHoma & Connexoon app geinstalleerd. Om de Somfy GitHub - Somfy-Developer/Somfy-TaHoma-Developer-Mode: A collection of requests to use a local API with Somfy TaHoma gateways te koppelen heb ik een Local Token nodig.
Op de Local Tokens tab van de app krijg ik de melding:
Error: No Somfy bridges have been detected.
Make sure the Developer mode has been enabled on you Somfy account.
The Somfy bridge should broadcast it’s IP and PIN via mDNS once the option is enabled.
Als ik naar de github pagina van Somfy ga (GitHub - Somfy-Developer/Somfy-TaHoma-Developer-Mode: A collection of requests to use a local API with Somfy TaHoma gateways) lees ik dat er geen developer mode beschikbaar is op de Connectivity Kit.
Hoe kom ik nu aan een Local Token?
Via de Tahoma app van Somfy werkt alles naar behoren.

Ik heb dezelfde configuratie en even gekeken maar ik heb geen local token ingevuld. Wel inloggen met mijn account waarmee ik ook aanmeld bij de connectivity kit

Hoi Walter,
Dank je voor je snelle antwoord.
Ik ben zowel met de connectivity kit en de Homey Pro ingelogd met het zelfde account.
Als ik in mijn Homey Pro een nieuw apparaat toevoeg en ik een ‘Somfy TaHome & Connexoon’ apparaat kies en vervolgens een rolluik krijg ik altijd ‘Er zijn geen nieuwe apparaten gevonden.’ fout melding. Ook als ik eerst de hub (connectivity kit box) probeer te installeren wordt die niet gevonden.

OPGELOST!
Suggestie van JohanP uit Oct 2024 (Somfy Connectivity Kit verbinden met Homey - #9 by ronald_den_Boogert) gevolgd en de Velux varianten ervan geprobeerd en dan vind ik ze wel.