Camera voor buiten

Hallo,

Ik ben nog erg nieuw met Homey en ben nu op zoek naar een camera om buiten neer te hangen. Ik dacht meteen aan Foscom maar daar zijn de recenties niet goed van over de app.

Verder zou het met Qnap NAS moeten werken om daar evt video’s naar toe op te slaan of snapshots.

Wat zijn jullie ervaringen en wat raden jullie aan?

Mvg Jeroen

Ervaringen met Netatmo Outdoor camera. Fijne camera. Doet het eigenlijk altijd.
Helaas zijn de live feeds niet direct te bekijken (duurt een 10-tal seconden)… Ik sla mijn videos op op de Synology Surveillance station. Werkt prima. Ik heb geen QNAP.

Waarvoor wil je het gebruiken?

Gebruik Foscam, werkt perfect een 9900fi . Zowel via de native app als synology. Ook geen qnap.

Verwacht dat dit ook wel op Qnap werkt dan maar zal dat eens uitzoeken.
Dank voor je reactie in ieder geval!
Ik wil ze voor buiten als beveiliging gebruiken.

Oke ik zal deze ook eens nakijken wat de verschillen zijn ed.
Dankje voor de reactie!

Daar gebruik ik de Netatmo ook voor. Hij heeft geen abonnement, slaat zijn streams op op de meegeleverde SD kaart. De netatmo app kan die vervolgens benaderen en tonen. Ik denk dat hij daarom ook een aantal seconden achterloopt met kijken naar de feeds. Die kunnen enkele dagen terugkijken.
Ik gebruik de Surveillance station verder voor lange termijn opslag. Zo kan ik weken of maanden terugkijken. De Netatmo heeft verder events voor ‘dier, auto, mens, iets’ gezien. Ook kun je specifieke zones aanwijzen waarop die events moeten triggeren. Is het daarbuiten dan triggert het event niet.