Bereikbaarheid via mobiele verbinding

Sinds enkele dagen lukt het met de mobiele app niet meer om verbinding te krijgen met mijn Homey Pro via een mobiel netwerk. Op hetzelfde WiFi netwerk is het geen probleem. Iemand enig idee waar of hoe ik dit op kan lossen. Ik kan mij niet herinneren dat er wijzigingen hebben plaatsgevonden.

Homey firmware 10.1.4
App versie 7.6.0.1401

Belangrijk detail: is er iets waar je wél verbinding mee krijgt via je data verbinding?

Ja het betreft echt alleen Homey die ik niet kan benaderen.

Hi Koos, ik denk een soort gelijk probleem te hebben. Ik kan helemaal geen contact meer krijgen.

Ik heb twee dagen terug Homey even van stroom gehaald en opnieuw aangesloten, toen was het probleem verholpen voor enkele uren, daarna weer onbereikbaar. Toen gisteren nogmaals Homey van stroom gehaald en opnieuw verbonden. Lijkt tot op heden goed te gaan zowel met verbinding via WiFi als mobiel netwerk. Maakt het probleem mogelijk wel complexer, tenzij het het zichzelf nu heeft opgelost!?

Probleem had ik overigens op meerdere telefoons en ook na een herstart van deze telefoons.

Het rare is dat mijn account niet herkent, als of ik nog geen Homey Pro heb🙈

Ik herken dit probleem, de Homey lijkt dan niet meer verbonden zijn met de cloud. Ook werken de Homey apparaten niet meer via Google Home, wat ook cloudbased is.

Hetzelfde probleem bij mij, is volgens mij sinds de laatste firmware update.
Is er al iemand met een oplossing?

Hi Marcel, I’m heb de vraag ook aan Homey Athom gestuurd maar zelf nu na 3 weken nog geen reactie

Ik heb hetzelfde issue nu sinds 2 weken. Reboot helpt niet bij mij. Heb ook nog steeds geen reactie van mijn support ticket… Echt irritant dit issue. Ik kan nu buitenshuis niks…