Beginnersvraag

Hi,
Ik draai met versie 6.7.1
Ik vraag mij af of flows elke dag moeten worden geactiveerd en of dit alleen binnen je eigen netwerk kan of ook van buiten? Het lukte mij nl niet omdat vanuit mijn vakantieadres in het buitenland te doen.

Het ligt er aan of je bepaalde flowas alleen maar handmatig wilt bedienen of dat het automatisch moet gebeuren.
Als je een flow maakt op basis van tijd dan gebeurt dit elke dag op die specifieke tijd.
Maar als het goed is en je hebt je netwerk niet dichtgetimmerd dan zou je Homey gewoon moeten kunnen bereiken via de app en flows handmatig moeten kunnen starten.

Heb je voorbeelden van flows die je hier neer kan zetten en dan erbij vermelden wat je eigenlijk wil bereiken met die flow.

Misschien zijn er dan anderen die daar dan handig in zijn en een oplossing hebben.

1 Like

Werkte het niet met zowel je databundel als Wifi?
Kon je in NL wel connecten met je Homey, als je van huis was?
Ik heb nl. niets hoeven doen om via 4G of ‘vreemde’ wifi netwerken mijn Homey te kunnen bereiken.
Zelfs mijn android autoradio kan op m’n Homey op afstand. Niet om op te scheppen o.i.d., maar ter illustratie.

Holy mac je brengt me op een idee met de autoradio… Wist niet dat Android Auto een Homey app had!

Okay sorry, back on topic :joy:

1 Like

Ik kon de Homey app “gewoon” installeren vanuit de appstore. Net als de tado⁰ app bijv.
Erg grappig gewoon, beetje patsen bij de passagiers haha. Oh ja, heb je Spotify er ook op?

Ik bleef lang weg maar inmiddels vroeg ik mijn kleindochter en ben ik uit de ‘ problemen’.

2 Likes