Backup error

Beste mede gebruikers
In de Homey app kot een melding:Homey kwam een probleem tegen tijdens het maken van een backup. Ga naar backup sectie…
Daar gaan kijken en Back-up fout; Rate Limited

Dit is al verschillende dagen
Homey opnieuw uit en aan gezet.
Niks
Wie heeft er een advies. Ik kan niet in het backup programma

Ik heb een aantal meldingen gezien hiervan, maar nog geen reactie van de mensen wat Athom support heeft geantwoord op hun vraag.

Dus bij deze, heb je al contact genomen met Athom support?

Mijn ervaring en die van andere, zoals ik hier vaak lees, is dat het bijna onmogelijk is om met ze in contact te komen.

Dus je hebt een vraag, die alleen Athom kan antwoorden, nog niet aan Athom zelf gevraagd is mijn conclusie nu?

Plus, wat noem je vaak op een gebruikers aantal van 10.000den?
Maar goed, je hebt zelf ervaring blijkt dus daar ga ik maar niet op tegen in.

Zelf heb ik de Homey stekker uit de 220v gehaald en opnieuw laten opstarten. Geen effect. Toen
Via de App opnieuw opstarten gekozen (instellingen—> algemeen—> opnieuw opstarten). Werkt weer prima!!
Ook contact met Homey gehad; zij adviseren: Homey uit zetten 30 sec wachten—> weer aanzetten. Dit kan 15 min duren voordat je kan kijken of de Backup functie weer werkt.

Inmiddels zelf de ervaring dat stroom er af en er op dit probleem triggert. Een ‘nette’ reboot vanuit instellingen lost het weer op. Wellicht dat proberen tot er een oplossing is?

1 Like

Wat Ranney zegt

Ik had hetzelfde probleem. Ik heb de automatische back-up een uurtje uitgezet en toen weer aangezet. Hij heeft sindsdien elke nacht weer een back-up gemaakt !