Auping, wat is er nu weer aan de hand?

Na al veel problemen met de Auping Connect zelf heb ik dát nu werkend, … hield vanochtend Homey’s Auping app er mee op: beide bedden waren tijdelijk onbereikbaar.
Ik kreeg ze niet meer aan de praat en omdat de Auping app geen correctie opties bevat moest ik de apparaten dus weer verwijderen en toevoegen én alle Flows aanpassen. Maar… er waren geen toe te voegen apparaten meer.
De app van Auping werkt nog wel… Wat is hier nu weer aan de hand? En ben ik de enige?

Hallo Renzo,
Er zijn vermoedelijk weinig Homey-gebruikers die op een Aupingbed slapen dat verbonden is. Ik heb sinds de zomer een auping connect en had problemen om te koppelen met Homey. Toen dat eenmaal gelukt was heb ik wat flows gemaakt. Binnen een week moest werkten de flows niet meer en kon ik de connect niet vinden. Dus moest ik alles weer opnieuw installeren. Dat is drie of vier keer gebeurd en toen heb ik er de brui aan gegeven.
Maar… ik herstart eenmaal in de week automatisch mijn Homey. En toen bleek de connect toch weer te zijn verbonden en werken de flows ook weer. Waarom dat zo werkt, weet ik niet. Wellicht helpt het je.

Dat klinkt bemoedigend.
Hier doet de eigen Auping app het wel weer maar Homey niet. Ik heb een support ingeschoten met een analyse uit de app. Maar Auping zegt dat ze daar niets mee kunnen; dat is voor Athom.
Even ter controle: een diagnostisch rapport van een app is toch voor de developer can de app?

Bij mij werkt alles prima, de meeste tijd. Ik heb wel gemerkt dat wanneer de wifi uitvalt, dat de Auping connect dan opnieuw gekoppeld moet worden.

De Homeyapp is volgens mij ook van Auping en ja, het diagnostisch rapport kun je aanmaken voor de appontwikkelaar, maar alleen als hij erom vraagt. Er kan ook gevoelige info instaan, zoals je IP. Nooit zomaar sturen dus.