AquaSound

Vandaag is mijn nieuwe plafond geplaatst met daarin Bluetooth Speakers van AquaSound. Helaas kon ik hiervoor nog geen app vinden…
Is er een manier om deze (generieke) bluetooth speakers te koppelen aan mijn Homey ?

Ik heb zelf de speakers.
Ik heb er een google chromecast audio op aangesloten

Da’s een idee idd.

Helaas kan Homey-Pro-2023-zonder-speaker (nog) geen geluid rechtstreeks naar BT speakers sturen.

Hoor je dan als je er een geluid naar toe stuurt eerst een aan pingeltje? Of speelt dit direct het geluid af wat je aanstuurt? Nat een Google mini hoor je altijd eerst een verbindings pingeltje.

Ik heb er een Belkin Soundform tussen gehangen. Speakers zijn nu AirPlay 2 compatible.

Ja je hoort een start geluid. Maar niet heel hard of zo

Pingeltje is te fixen, het is het geluid van een Chromecast die weer aangaat 9na auto-off) :

1:
Mute de chromecast - cast 1 sec iets - Unmute - Cast wat je wilt horen

2: Cast een ‘stille’ file elke ca 25 min (chromecast schijnt na ca 30 ‘uit’ te gaan)…

Ik heb dit nu op allerlei manieren geprobeerd. Maar helaas werkt dit niet. Want dat start cast geluid is telkens. En niet eens in de 30 min ofzo. Maar ik als je na 2 sec weer cast dan hoor je m weer. En dempen aan en uit breekt of mijn beltoon af. Of je hoort het laatste stuk van het cast signaal nog. Hoe dan ook. Geen werkbare workaround en vraag me af hoe jij dit wel hebt gefixt?

Ben benieuwd.

In mijn geval kan ik 1 sec van de temperature.mp3 missen, anders moet je eerst ff een 1 sec file casten…

Als ik ervoor een 1 sec file cast en daarna wat ik wil dan geeft de 2e cast weer dat geluid. Dus dat werkt denk ik anders dan bij jouw? Vind dat echt raar

Ik heb expres een mp3 uitgezocht waar ik een sec van kan missen.

Cast je de files 1 voor 1 of achter elkaar ? wellicht maakt dat nog verschil ?

Mijn hele flow is dit :

en dus 2 cast acties achter elkaar…