Aqara Smart Plug zomaar aan

Goed om te horen. Van welk merk zijn deze, en hebben ze ook vermogen meter?

Zijn ze voor de rest een beetje betrouwbaar?

Ja ze zijn tot nu toe zeer betrouwbaar en werken bijzonder goed met Homey, inclusief vermogen meter, en belastbaar tot 16Amp. Ook kun je het knopje op de plug in homey uitschakelen en op “altijd aan” zetten. Tevens kan je het lampje van de plug daar uitzetten. Het zijn Zigbee 3.0 pluggen van SENCKIT, te koop op Amazon. Let op dat je niet Phovolt neemt. Die zien er hetzelfde uit, maar daar staan veel reviews over dat ze een zoemend geluid maken. Dat doen deze niet.

Hey Eelco,

Zijn dat diegene met een orange randje?

https://www.amazon.nl/Smart-Power-Plugs-timerfunctie-compatibel/dp/B09SG3VYW6/ref=sr_1_1?qid=1701335269&refinements=p_89%3ASENCKIT&s=home-improvement&sr=1-1

Of de witte?

Klinkt goed allemaal, ben benieuwd wat jij van deze gaat vinden @TotalTronix
Misschien dat jij dit straks ook met ons hier kan delen?

Ik heb zelf nu een INNR gekocht bij Robbshop. Kwam er eigenlijk net te laat achter dat deze geen stroom meet, dat is wel jammer. Maar ze passen wel in een dubbele stopcontact (wat vaak bij andere merken niet lukt). Ben daarom ook wel benieuwd of deze van Amazon in een dubbele stopcontact past.

Hou me graag op de hoogte :slight_smile:

Goedenavond, degene waar ik heel tevreden over ben zijn die met het oranje randje. Let op: Ze werken in Homey met de “test” versie van de tuya app.

Hey edNl, en Eelco,

Ik zal er eens twee bestellen, en mijn bevindingen hier vermelden na enkele dagen testen.

Ik ben inderdaad wel een voorstander van stroom meting, en dat deze niet te dik moeten zijn icm een dubbele stopcontact of stroomslof waar je niets meer links en rechts kan inpluggen.

Uiteraard de stabiliteit, maar ook range, en dummy proof inzake de Homey aansturing is zeker niet onbelangrijk.

Ben geen voorstander van beta-software, maar met deze prijzen maak ik graag een uitzondering. Ik heb ook enkele Z-Wave contacten van Fibaro, maar ik ga liever geen 49,99 betalen… voor één stop contact. Ze zijn zeker rock-solid, maar dit vind ik persoonlijk aan te duren kant.

1 Like