Hoi,
redelijke newbie hier, is het mogelijk om een app toe te voegen aan mijn dashboard die niet als widget in de Homey app store staat? Dus “gewoon” een losse app slepen naar het dashboard.
Ik heb hier een app van een leverancier die mijn muziekapparatuur aanzet als ik de app indruk en wil graag deze app toevoegen aan mijn dashboard
Nope.
De app maker dient widget code toe te voegen aan de app.
Een aan/uit knop van betreffende app apparaat kun je wel op je dashboard plaatsen.
En/Of kun je niet de Speaker widget gebruiken dan?
(De app van mijn amp heeft dus geen widget)
Hoi, dank voor je antwoord, die speaker lukt bij niet.
En hoe voeg ik een aan/uit knop toe van de app? Want als die aan/uit mijn app kan starten dan is het opgelost.
Als het goed is heb je na het installeren van die app een apparaat via die app toegevoegd:
Die zou je dan, net als een lamp, aan/uit moeten kunnen zetten.
.
Welke app is het? Da’s mss makkelijker om e.e.a. uit te zoeken.
Hoi Peter, ik ben nu zover dat ik via de 433Mhz cloning de remote als apparaat heb kunnen toevoegen.
Als ik alleen de originele app (Moon Mind controller) gebruik en het logo indruk dan springt de installatie op de juiste ingang etc.
Ik had gehoopt dat er ergens een vrij veld in een dashboard mogelijk zou zijn om dit soort apps toe te voegen.
Ah okee.
Is het gekloonde 433 signaal enkel in flows beschikbaar dan?
Dan kun je nl. zelf een knop maken middels virtuele knop (welke een flow kan starten)
Deze kun je via dit Dashboard widget selecteren, om het zo in je dashboard te kunnen zetten:
Hoi Peter, bovenstaande heb ik gedaan, nu eens verder stoeien, ik houd je op de hoogte, bedankt zover.
1 Like
Nou, dat met die 433 Mhz is geen succes, krijg de “EINVAL” melding, heb een paar keer opnieuw ingeleerd maar er is geen verbetering.
Ik zie ook dat er meerdere problemen zijn met de 433Mhz cloning op het forum, ik wacht Athom wel af in de hoop dat zij in een update met een oplossing komen.
Hoi Henry_Cowan, dank voor de ondersteuning maar het lukt mij niet om de Moon Mind app aan te roepen.