Volkswagen heeft de API die nodig is voor de app om je data op te halen af te schermen zodat deze niet meer toegankelijk is voor ontwikkelaars zonder betaling.
In het Engelse topic op dit forum heeft de ontwikkelaar aangekondigd de app niet verder te ontwikkelen, wat uiteraard begrijpelijk is.
Kort na de berichtgeving heb ik zelf ook ondervonden dat er geen updates meer verschenen in Homey. Tot dit vorige week, zonder enige wijziging van mijn kant plots wel weer is beginnen werken. Waarom alles plots weer werkte is voor mij onduidelijk. Het is eveneens onduidelijk hoe lang dit nog zal blijven werken.
