Doe ik. Heb nog ergens een dingetje wat niet goed gaat om de een of andere reden. Daarna gaat ie live
Indien geen gekke dingen dan gaat 6.0.12 live wanneer de review klaar is.
It is under review
Hallo Martin,
De bediening van o.a. mijn airco werkt sinds de updates niet meer. Ik krijg in de rode balk de melding Home not Autorized. (apparaat niet beschikbaar).
(13:24 geen enkele aansturing doet het meer)
In de app van Tado zelf werkt deze normaal.
De laatste update die ik van TadoZone heb is 6.0.12.
Bij de logging heb ik o.a. deze melding er even tussenuit gehaald:
x 2025-03-14T11:54:32.594Z [tadoHome] onInit.addTadoHome Error: Error: Authorize
at /app/drivers/tadoHome/driver.js:111:11
at async tadoHomeDriver.addTadoHome (/app/drivers/tadoHome/driver.js:106:3)
at async tadoHomeDriver.onInit (/app/drivers/tadoHome/driver.js:34:6)
at async /node_modules/@athombv/homey-apps-sdk-v3/lib/Driver.js:69:7
Heb je een Tado huis toegevoegd en de autorisatie opnieuw doorlopen?
Check: [APP][Pro] tadoZones community (met geofence & verw. capaciteit) (NL) - #649 by Martin_Verbeek
Hallo Henk, De woning heb ik verwijdert en de app opnieuw opgestart, helaas geen effect.
Ondertussen ook al een keer naar de regulier versie en terug naar de experimentele versie
Maar:
Hallo henk,
Ik heb er alles verwijdert, moet ik dan eerst het huis installeren in de reguliere versie en dan de rest.
Dan overgaan naar de versie 6
Wil je me de hele log even via PM sturen?
Nee, het home device heeft de authorisatie procedure. Je kunt na installatie van 6.0 gewoon het oude home device verwijderen en opnieuw aanmaken.
Als er een issue is dan graag de app log, via app settings, via PM posten.
Hi,
Sinds de laatste update heb ik bij het instellen van de temp (Tado X, HP2019) een error;
Missing Capability Listener: target_temperature
Diag rapport; df3ea953-8a0e-416a-a674-f6adc932bdca
Als je nog meer nodig hebt hoor ik het graag!
Je hebt wel opnieuw geautoriseerd? In die hoek van de code zitten eigenlijk geen wijzigingen
Ik had het wel gedaan dacht ik, nu nog een keer en nu lijkt hij wel te werken. Zal dan aan mij gelegen hebben. Dank voor de snelle reactie!
Hoeft niet perse aan jou te liggen, af en toe lijkt het niet goed te gaan de eerste authorisatie, weet nog niet waar dat aan ligt.
Beste, ik weet niet of het al bod gekomen is maar ik vind het niet onmiddelijk.
Inmiddels heb ik de resterende kamers van mijn huis kunnen voorzien met een tado X slimme radiatorthermostaat.
Nu valt het mij op dat in Homey de gemeten temperatuur 0,7 graden verschilt met die in de tado app. De toevoeging via de tado home manager geeft wel de juiste temperatuur weer. Enig idee als ik ergens een verkeerde instelling heb?
Alvast bedankt!
Hello,
Since the new update, I’ve been having the problem that the thermostats no longer work. I looked in the settings and tried to re-link them, but I can’t do anything (see image). I’ve also reinstalled the app, but that doesn’t help. What’s the problem?
Zag zojuist dat de app geupdate was en heb Home opnieuw toegevoegd, het werkt nu allemaal weer.
Donatie is verstuurd.
Gebruik je de Tado zones app? Ziet er anders uit als ik dacht …
Scroll a little up in this app, you will find how to do the new auth