[APP][Pro] Tado° community app (met geofence & verw. capaciteit) (NL)

Heey @Martin_Verbeek,
Allereerst dank voor de app! Ik gebruik nu nog de eerste app maar die is niet duurzaam omdat die geen updates meer krijgt. Ben alles aan het omzetten naar advanced flows kreeg de tip voor jouw app die wel verwarmingscapaciteit ondersteunt.

Ik heb de app gedownload, apparaten aangemaakt en test nu een paar kaartjes maar dat gaat niet zo soepel. Zou je me kunnen helpen?

Ik krijg in onderstaand filmpje een error. Snap moet hoe dat kan: target temperature is mandatory and must be a number.

‘volg het schema’ werkt wel.

Ik zie meerdere keren hetzelfde kaartje (einde van het filmpje). Is daar een reden voor of verschil dat ik niet zie?

Ook kijken logeerkamer en woonkamer niet de ingestelde temperatuur door te geven aan de tegel, zie foto

Er komt binnenkort een update om dat probleem te verhelpen.

2 Likes

@Martin_Verbeek Super! Ik ben nieuw met de community appstore. De app heeft geen functie voor ‘automatisch updaten’. Klopt het dat het wel standaard automatisch geüpdate wordt? Of moet ik dat in de app store zelf in de gaten houden?

Er is volgens mij wel een auto update functie (ik ben niet de dev of expert) voor HCS, als je de HCS app geinstalleerd is, dan kun je volgens mij autoupdate aanzetten…

1 Like

Ik gebruik App Version Checker van Adrian Rockall
Deze checkt ook de Athom store :smiley:

2 Likes

Arian is wel 1 van de HCS beheerders :wink:

release of next update is going to take a bit longer than expected. I have decided to redo most of the flow cards. Apologies for any inconvenience it will bring, i expect some fixing needs to be done in the flows!!!

1 Like

2.0.0. on store now. Zou duidelijker moeten zijn qua flows, tevens wat fixes.

2 Likes

Hi,

I installed the new version, but I can’t get it to work; I can’t change the temperature of any of the thermostats/valves.

Not through flows and not manually

What could be wrong?

That is not good…bit too late now, will check it asap.

Heeft te maken dat ik target heb voor zowel heetwater als verwarming, Op bestaande devices is die wijziging nog niet aanwezig. Moet er een workaround voor schrijven.

Snelle oplossing is om device opnieuw toe te voegen

Thanks. No hurry, I don’t expect I’ll need the heating in the coming days. I know the weater / climate is f*cked up, but not that much I hope :smirk:

If in a hurry readd the device, will be fixed then as it will assign the new capabilities

I’ll try that.

Btw, while your at it…

Yup, that sloves the problem. Also the maximum value is correct; you can’t set a value above 35 degrees.

Thanks!

Sorry, I spoke to soon.

Manual actions seems to work, but settings the temperature in flows doesn’t seem to work. No error, but also no changes in the device.

Sorry, hope you’ll find the problem.

2.0.2 should fix that. Still a problem exists in AC setting target temp, will be fixed later.

1 Like

Hi Martin,
Thanks for the work you put in it!

Just FYI, the new card is OK, but the old card is still present.

No hurries!

You have 2.02 running?
because before that the description for setting hotwater temp and thermostat temp were the same, and i changed that.

Yes,

Note: I installed it, as usual, as an update (I never removed the app before). Maybe this is relevant.

If I need to test anything, just ask.
Thanks.

Not needed. Just checking the obvious