[APP][Pro] Tado° community app (met geofence & verw. capaciteit) (NL)

Dat is een vraag voor tado, aangezien dat plaats vindt tussen tado cloud en tado devices en niets met Homey te maken heeft.

M.a.w. is de Tado offline stand alleen actief als er geen internet verbinding is. Wordt er wel gesynchroniseerd tussen online en offline settings als er wel een internet verbinding is? Als er internet is, staat device dan online of offline?

Kan ik met de tado (cloud) app offline geconfigureeerde devices nog steeds wijzigen en bedienen?

Een vraag voor Martin zou kunnen zijn of er in de api een mogelijkheid zit om online/offline in uit te schakelen via de homey. Maar mogelijk is het nog te vroeg om te te kunnen beantwoorden.

Dat is precies waarom ik vraag of er gebruikers zijn die het al actief hebben en er dus ervaring mee hebben.
Of dat @Martin_Verbeek er toevallig al ervaring mee heeft.
Laten we dus even wachten op hun reactie.

Ik heb mij meteen aangemeld!! Bedankt voor deze heads-up!! :slight_smile:

Hi @Martin_Verbeek
Sinds testversie 5.3.2 kan ik geen namen van zones meer zien in Geolocatie kaarten.
Alleen een leeg selecteerbaar vak is zichtbaar:

Ik heb de app volledig verwijderd en 5.3.3 geïnstalleerd, maar dit hielp niet.
De trigger kaart “Geolocatie modus … veranderd”, lijkt daardoor ook niet meer te werken.

Is er nog iets wat ik kan proberen?

1 Like

I heb een Tado X Radiatorknop, een Tado Bridge en een oude Homey (early 2016, die het overigens nog steeds prima doet). Ik heb stadsverwarming dus geen thermostaat die een ketel aanstuurt.

Aangezien mijn Homey geen Matter ondersteund, dacht ik de knoppen via de Bridge toe te voegen, maar in de tadoZones app zie ik alleen de oude radiatorknop als mogelijk apparaat staan. En als ik dat probeer zie ik geen apparaten nadat ik inlog in de Tado cloud.
Is er een manier om dat via deze of een andere app voor elkaar te krijgen?

Tado X is nog niet supported door de app

In de app van Tado zie ik dat het mogelijk ik om je maximale aanvoer temperatuur in te stellen, is het mogelijk om dit te integreren in deze app?

Zoals wel meer ben ik volledig van het gas of en is Tado voor de warmtepomp alleen op kWh aangewezen. De Tado app zelf is ook alles netjes in kWh ipv m3
Met Tado Zones app kan ook netjes in de flow het gebruikte kWh van de dag in een flow doorgeven als waarde naar Tado.

Maar in het Huis device van de homey app is alleen nog de waarde Gas verbruik aanwezig.
Staat de optie om van de gas info naar de kWh te gaan (nog) op de roadmap voor aankomende versies ?

Ga ik van het weekend checken. Heb wel volgens mij de code gemaakt, maar presenteerd wellicht nog niet goed