Ik had de ontwikkelaar gevraagd of hij de Energie-tab ondersteuning kon maken.
Hij wilde dat wel maar kon niet testen. Zelf heb ik geen Homey-beta. Dus ik kan het ook nog niet testen.
Ben benieuwd dus of alles werkt
Ik had de ontwikkelaar gevraagd of hij de Energie-tab ondersteuning kon maken.
Hij wilde dat wel maar kon niet testen. Zelf heb ik geen Homey-beta. Dus ik kan het ook nog niet testen.
Ben benieuwd dus of alles werkt
Sorry voor de late reactie. Maar ik kan bevestigen dat alles naar behoren werkt; het verbruik van zowel electra, gas en water wordt nu mooi weergegeven. Een klein puntje wat ik nog moet uitzoeken, is hetzelfde probleem hierboven door @MRK is omschreven. Dit heb ik ook…
@MRK Ik snap hem niet helemaal. Huidig verbruik zou ook hoger moeten zijn. Je hebt 2 switchen in de setings. 1 Voor Huidig verbruik en de ander voor Saldi. Kan je nog eens proberen want helaas kan ik niet zelf testen. Ik heb geen nieuwe Homey Pro.
Voor mij is het ‘opgelost’ hoor, ik gebruik nu als status indicator ‘Huidig verbruik’ ipv ‘Verbruik saldi’. Deze geeft alleen 0W wanneer ik teruglever. Maar ik vind dit geen probleem, ik gebruik nu voornamelijk de Energie tab of Dashboard.
Hallo, als aller eerst componenten voor het het optuigen van deze app binnen Homey. #dankbaar.
Ik heb een vraag, ik lees via de IR module van SmartGateways onze Kamstrup watermeter uit. Echter zie ik sommige waardes (attributen) die via deze communicatie wel worden aangeboden en opgehaald maar niet worden weergegeven in de app. Zoude makers van de app deze alsnog integreren?
water_temp: ‘10.00’,
meter_temp: ‘18.00’,
leak_burst: ‘0’
Iemand? (bump )
Je zou er een berichtje aan kunnen wagen aan de maker van de app.
Bijna onderaan de pagina staat hoe je in contact kan komen met de maker. Onder “Support”
https://homey.app/en-us/app/com.cyclone-software.smartgateways/Smart-Gateways/
Ik heb de Energie-tab nu ook.
Bij mij is de water meter niet zichtbaar. Kennelijk moet het deze eigenschap hebben:
Volgens de maker @MarcelT zou de water meter zichtbaar moeten zijn op de Energy-tab in de laatste versie.
Wie o wie heeft dat voor elkaar? @Martin_Tolseinde?
Bij mij was deze in eerste instantie ook niet zichtbaar. Totdat iemand mij wees op de oplossing, bij de geavanceerde instellingen aangeven " meet de totale energieverbruik van het huis" op “ja” zetten.
Ik heb de watermeter van HomeWizard, daar staat het bij de instellingen van het apparaat, niet van de app. Als je het daar niet kan aanpassen, Soory, dan ben ik overvraagd.
Ik ben er achtergekomen, ik heb het apparaat opnieuw toegevoegd.