Voor de actie winst bepaling heb ik de nieuwe html gemaakt:
Die kan je vanuit hier benaderen:
(Details)
Voor de actie winst bepaling heb ik de nieuwe html gemaakt:
Die kan je vanuit hier benaderen:
Is het de absolute waarde (3 cent) die belangrijk is, of moeten we denken in relatieve waarde (10% vs 20%)?

Je geeft nu gewoon aan hoeveel winst je per dag wilt halen. Of verlies. App doet de rest.
ok, dat ziet er duidelijk uit!
Weet je ook hoeveel totale gebruikers je hebt die de app actief gebruiken?
Om eerlijk te zijn viel het me een beetje tegen. Dit moeten alle gebruikers zijn. Als je de enquete niet invult…doet de app het niet. 28 actieve gebruikers dus.
Ik vindt het een beetje verwarrend, maar het lijkt er op dat ongeveer 250 mensen de app ooit hebben gedownload, waarvan 100 hem nu nog hebben geïnstalleerd.
Daarentegen zie ik dan ook weer dat 250 op de hoogste versie zitten…dat is dan weer gek.
Ik kan het alleen zo vergelijken…dit forum is ongeveer een half jaar in de lucht. Heeft hier 41 users. Bij de Sessy batterij bestaat het forum sinds 2023 en die. heeft 60+ gebruikers.
Dat stemt me dan wel weer blij. ![]()
Jij had ook meer verwacht?
ChatGPT vindt dit getal boven gemiddeld. Voor deze keer geloof ik Chat. ![]()
Ik zou ook zeggen dat er meer gebruikers zouden zijn.
Voor mij is dit nu al een van de beste en uitgebreidste apps, naast PbtH en whatsapp!
Misschien is hij nog niet echt ontdekt door de marstek/homey gebruikers?
Doet de app het dan helemaal niet? Wordt de enquete wordt geactiveerd als je naar :8888 gaat?
Kan toch niet geactiveerd worden vanuit de Homey app, wel?
En ik ben het eens met cautje: de app is heel uitgebreid en houdt rekening met veel zaken die je anders in je eigen flows zou moeten steken. Dus moet nog wat ontdekt worden. En laat ons eerlijk zijn: een thuisbatterij (en dan nog wel Marstek of Sessy) is niet echt gemeengoed, toch?
Precies, we zouden moeten weten hoeveel Marstek accu’s verkocht zijn en hoeveel van die mensen een Homey hebben.
Dat klopt. Ik zou dit nog iets beter moet aangeven. Je ziet het wel bij de omschrijving in de App Store…maar kan misschien beter. Vanuit de app zal ik nog eens naar kijken.
Schatting
Dit lijkt nu wel aardig te werken:
Onderste is een Homewizard socket die ik tussen de Martsek en het net heb hangen.
We moeten er bij Tibber-klanten nu toch van uitgaan dat per 1 -1-2026 de leveranciersopslag niet meer vergoedt wordt toch?
Ik zou graag de enquête invullen echter krijg ik deze niet te zien wanneer ik op :8888 kijk. Ook wanneer ik waardes aan pas komt de enquête niet omhoog.
(test) App werkt nog goed volgens mij. Ik kan de laatste aanpassingen net met minimale winst ook zien bv. Hoe kan ik de enquête oproepen?
Kijk uit naar een nóg betere app! Goed werk!!
Nou…mooie app. Enquete is verplicht…maar je kan hem niet invullen. ![]()
Nieuwe versie geplaatst.
Btw. Ik ben de komende dagen minder bereikbaar.
Enquete komt niet boven drijven. Wil hem graag invullen ……
Ik ben een Sessy gebruiker (heb 2 Sessy’s hangen). Ben er nog niet helemaal uit hoe het werkt maar dat komt wel.
Ip-adres-homey:8888/survey.html
Misschien lukt dit wel?
Heb er zelf ook 3 sessy aan hangen, gaat prima qua aansturing. Helaas zijn de prijsverschillen te laag om echt te testen op het moment.
Gebruik je API of stuur je alles via een flow aan?
Met de Marstek-app wordt de API gebruikt. Geen flows zover.