Ik heb zojuist 8.11 geïnstalleerd.
en ik krijg weer deze foutmeldingen als bij 8.09
Volgens mij worden settings nu ook niet doorgestuurd naar de batterijen.
Ik heb zojuist 8.11 geïnstalleerd.
en ik krijg weer deze foutmeldingen als bij 8.09
Volgens mij worden settings nu ook niet doorgestuurd naar de batterijen.
Dat klopt…maar stop-kwartieren in het verleden zet hij weer op NOM…kijk maar even in de historie. (Hij maakt het plan altijd weer helemaal opnieuw, maar kijkt alleen in de toekomst (vanaf nu) welke kwartieren hij weer op stop moet zetten)
ja ik zie het dank je
Ik krijg dan een “not found”
Klopt, zo doet ie inderdaad wat ik wil!
Hopelijk is het nu opgelost. versie 8.1.2 staat er.
Voor mensen die hun Tibber Pulse willen koppelen aan de Marstek:
Ik merk dat er bij mij de kwartiersprijzen van vandaag wel zijn opgehaald door energy price device. Maar dat er iets mis gaat waardoor de laadcontroller nog werkt met de prijzen van gisteren. op poort 8888, zie ik dat de prijzen vandaag staan onder de tabje van de prijzen van morgen. De grafiek in homey heeft de prijzen van gisteren gelogd als die van vandaag.
Ik had dit in versie 8.12, ik ben terug gegaan naar de stable versie 8.07 en daar heb ik het ook.
@Roedi_de_Lion hier kan ik de pagina ook niet meer bereiken … en op http://homey-ip:8888/api/survey-reset ook de melding Not found..
Ik zie het bij Tibber gewoon goed gaan. Wat gebruik jij?
Staat het nu na 15.00 uur wel weer goed?
En als je nu de prijzen nog een keer ophaalt met een flow?
Ik snap het niet helemaal wat je bedoelt. Ik zou anders even de laaplan controller opnieuw installeren. (Niet de hele app)
Gek hoor. Ik heb gisteren de hele app verwijderd. De officiële versie erop gezet. En toen deze nieuwe. Om te voorkomen dat er fouten op zouden treden. Bij mij liep alles goed.
Wat gebeurt er als je diagnostics opent?
Homey opnieuw starten?
Vreemd ff reboot gedaan maar helaas nogsteeds error.
Report:
99aea231-47c8-4a9d-9097-5d77080d9752
Ah…ik had een setting aangepast. nu is je huidige setting onder de toegestane range.
Ik heb 8.1.3 geplaatst. Laat even weten of dat de oplossing is.
Je kan ook het laadplan_controller-device verwijdere n opnieuw toevoegen. Maar dat is nu niet nodig als je de nieuwe versie 8.1.3 installeert.
ik heb zojuist 8.13 geïnstalleerd. De dynamische prijzen staan sinds vanmiddag weer goed. Ik heb toen gefixed de prijzen geupdate via tibber.
maar de diagnostics pagina geeft nog steeds deze error
Homey opnieuw opstarten heeft niet geholpen. Device heb ik verwijderd en op ook opnieuw ingesteld. Heeft ook niet geholpen.
Wat gebeurd kan zijn…rond middernacht worden alle prijzen van morgen gekopieerd naar vandaag en morgen op €0,00 gezet. Ik had ook kunnen zeggen …haal de prijzen opnieuw op, maar bij Energycharts zijn de prijzen niet altijd meteen na 0.00 uur veranderd en is vandaag prijzen = gisteren. Stond de Homey misschien net even uit of zoiets? Ik hou het ook even in de gaten.
Ik heb je een Dm gestuurd.