Ik ga mijzelf antwoord geven omdat ik door onderzoek wat voortschreidend inzicht heb. Ik ben er achter gekomen dat de slim laden app ook zelf wel afhankelijk van de soc bepaald hoe snel een accu moet laden, ik zag ook dat als er drie laad kwartieren gepland staan hij er steeds ééntje bijplakt als dat nodig is om de batterij vol te krijgen. Dus eerlijk gezegd vind ik dit al erg goed. Dus bij deze nogmaals mijn complimenten aan Roedi voor deze voortreffelijke app.
Weet iemand waar ik de instellingen die opp het plaatje staan kan vinden?
We hebben in het verleden een aantal versies gehad die ‘onvoorziene bijwerkingen’ hadden. Dat is lastig, heeft meestal gevolgen voor meerdere personen en zorgt voor wel wat stress en een resem updates die kort na elkaar uitkomen… waardoor er al snel nog meer bugjes in de code inkruipen. @Roedi_de_Lion heeft zich toen voorgenomen om beter te testen voordat een nieuwe versie wordt uitgebracht en -ondanks dat ik ook graag een nieuwe versie zou zien- ben ik het wel eens dat ik liever een stabiele zie dan een hoopje chaos.
En bovendien was nu eerste prio volgens mij om de app wat af te slanken qua verwerkingskracht. Loopt nu al bij sommige mensen vast. Dus mijn idee is dat prio. Nog meer functies zal ongetwijfeld nog meer verwerkingskracht vragen. App heeft nu al zo veel meer als de basis functies die je bij een dergelijke app mag verwachten. Dus thumps up for @Roedi_de_Lion