[APP][Pro] SlimLaden voor Thuisbatterij - Marstek, Sessy, Homewizard, IndeVolt, Victron, AlphaESS en Nexus(Zonneplan)

Ik denk dat de tweede batterij de api gereset moet worden met de ble tool. Kijk ook eens op diagnostics.html.

Je solar device doet het ook nog niet. Of heb je geen zonnepanelen? Dit kan je invullen op settings.html, bij Metingen & Quarter Meters:

deze screenshot kwam al van http://…:8778/diagnostics.html. Welke info heb je daar nog meer van nodig?
En hoe reset ik de API met jouw BLE tool?

Ja ik heb panelen. En bij mij toont Metingen en Quarter meters dit:
(trouwens, ik heb 2 inverters, dus waarom toont 'ie er hier maar 1 als gedetecteerd?)

Die tool is niet van mij hoor. Zoals in je error staat moet je naar tabblad advanced.

Die planning en diagnostics…staat niet op diagnostics.html toch?

Dit bedoel ik:

Je kan 2 id\s invullen in het verbruikspatroon device. Bij geavanceerde settings. Ook op settings.html zie ik, met komma ertussen. Met 2 omvormers zou ik altijd kiezen om ook productie te laten meten op vermogen (W). Test ook eerst eens met 1 omvormer.

Helaas niet veranderd, ik heb m even op ontladen gezet met 10 kW en ook dan maar af en toe een enkel pijltje

Met de nieuwste versie neem ik aan he.

Is/komt er ook een optie om Deye Hybrid (3fase 12kw) inverters aan te sturen? (liefst direct via commandos op de wifi/utp dongle)

Kijk je op een laptop of op een iPad oid?

Ben ik al lang mee bezig…maar werkt nog niet. je kan wel eens even proberen:

Probleem doet zich zowel voor in Chrome als Safari op een Macbook Pro en ook op een iPhone 12 Pro.
Alleen de animatie van de batterij gaat niet evenredig met de andere drie animaties.
Het lijkt wel of er een andere schaal bij de batterij animatie is ingesteld dan die drie anderen, of dat deze niet lineair/logaritmisch gaat zoals de anderen?

Waar vind ik ook alweer die Device ID’s van mijn omvormer? Ik meen me te herinneren dat er een API pagina was van Goodwe om dit via een JSON request te achterhalen? Of gaat dit via de SEMS portal ?

Yep 9.2.8

De widget in de Homey App op de iphone laat wél een goede verhouding in de animatie zien.

Het gaat om het id in Homey.

Hoi Roedi, de laatste versie crasht tekens. Heb jij er ook last van?

Je homey even herstarten. Omdat ik als ontwikkelaar heel vaak moet herstarten en develeopper modus draai…is het met mij moeilijk te vergelijken.

Ga ik proberen, maar zie wel dat hij erg veel geheugen gebruikt 158mb.

Ja. Dat is weer beter als je homey herstart. Het stuk overhead dat homey gebruikt voor mijn app, kan ik niet vrijgeven.