[APP][Pro] SlimLaden voor Thuisbatterij - Marstek, Sessy, Homewizard, IndeVolt, Victron, AlphaESS en Nexus(Zonneplan)

Oeps, momentje. Hij is nog niet geupdate naar 9.0.17

Ziet er hoopvol uit. Waar zat m dat in?

Het is altijd onduidelijk welke items wat voorstellen. Grid_power is in de Marstek Api het AC-vermogen. bij jou is dat dan weer het vermogen naar het net. De documentatie is vaak onduidelijk. En dan maak ik soms nog fouten. En ik heb de batterij natuurlijk niet echt. Afijn…chaos compleet. :slight_smile:

Afijn…ik moest op zoek naar het juiste item.

:grinning_face_with_smiling_eyes: man ik ben blij dat jij het snapt :slight_smile:

Wanneer ik nu laat ontladen, dan klopt het helaas nog niet helemaal denk ik:

Laatste poging voor vandaag hoor :slight_smile: 9.0.18

1 Like

Relax, its almost weekend :wink:

1 Like

:+1:

Hoppa

1 Like

Hé Roedi, mag ik je vragen om nog eens een keer naar de flowkaart van de batterijtemperatuur te kijken? Je zou me daar erg mee helpen als die correct werkt.

(lees ook even de zin eronder)

Oké, ik ga het proberen. Bedankt dat je er nog even ingedoken bent.:folded_hands:

Ik heb het getest, de tag geeft een temperatuur van 0 graden maar in werkelijkheid is die 28,6. Hij haalt dus niet de juiste temperatuur op.

@Roedi_de_Lion

O jee …. Hopen dat hij vannacht wel gaat laden bij deze mooie lage prijzen…:flushed_face:

Ey goede avond,

Ik kom het volgende tegen. Als ik de communicatie type op “handmatig/overig” zet en ik schrijf middels een flow de SOC, dan wordt deze zo nu en dan terug gezet naar 50%. Ook wordt de SOC in het dashboard niet geüpdate en blijft fixed op 50% staan. Ik had gehoopt dat dit gewoon via een flow te schrijven was.

Ik had daar vandaag of gisteren nog een aanpassing voor gedaan. Hij doet het nog niet op de nieuwste versie?

Yes zit op versie 9.0.15.

Dat is een oudje he :slight_smile:

:face_with_peeking_eye:

Hij springt hier toch weer naar 50​:face_with_monocle:

Nu wel denk ik. 9.0.21

1 Like