Overstappen op web app he.
@Roedi_de_Lion Bedankt voor de temp weergave!!!
Het werkt in je nieuwste release! Bedankt voor de tijd en het leuke gesprek.
Dit is geen SHS, maar eigenlijk een hack van je HP2023. Eigenlijk is je Homey een Raspberry Pi, maar dan een beetje aangepast (andere software, bepaalde uitbreidingen voor bijvoorbeeld Zigbee en Zwave, …).
Ben benieuwd naar de ervaringen met deze hack: ik dacht dat sommige functies dan niet meer werkten (zoals Homey Backup)?
Het zou een mooie aanvulling zijn wanneer het beginscherm in de Web app kan worden gekozen/vastgezet en niet het standaard scherm. En dat bij afsluiten van de app dit gekozen scherm als eerste verschijnt ipv het standaard scherm. @Roedi_de_Lion Is dat mogelijk denk je? Dank alvast ![]()
Ter Info: Vanuit Fully Kiosk als screensaver gebruik ik nu de webapp als mooi statisch dashboard, om daarachter HDashboards te hebben draaien.
Ik kan je request niet vinden.
Komt goed. Ik zou kunnen helpen nu.
Dit werkt nu ook.
Hoi vraag; ik heb een HOmey Pro 2023. Ik had 6 Zendure 800 plus accus in mijn huis.
IK heb een Anker Solix E5000 4 pro gekocht met uitbreidings accu (softwarematig hetzelfde als de Max Pro).
(De Anker werd geadverteerd dat hij icm de extra CT klem ook goed samen kon werken met andere batterijen, als je deze klemmen om de betreffende groepen deed … dat bleek dus niet zo te zijn helaas)
Ik wil graag alles in 1 app aansturen. Via Tweakers kwam ik op deze app. Ik heb een aantal Zendures er in gezet, en los de Anker. Maar hij kan dit niet tezamen lijkt het?
Ik merk dat deze app VEEL beter de energieplanning doet dan Anker of Zendure dit doet. Echt klasse werk! Maar kan ik ook 6x (of 7x) een Zendure 800 plus accu icm een Anker 4 pro accu, samen laten werken?
Of kan ik toch beter eens Home Assistant uitproberen, daar zou EVCC dit wel goed kunnen wat ik begrijp. (liever Homey, ik hou liever alles in 1 systeem).
Dank voor het meedenken!
Deze combinatie kan nog niet. Ik moet zelfs nog kijken naar 1 Zendure 800. Daar zitten nog wat dingetjes in. Als da werkt, misschien jouw config ook niet ver weg.
Je kan een ticket aanmaken in de app. Ik kan niets beloven.
Ah de 800 plus werkt al prima als je de 2400 pakt!
6x de 800 plus wekt ook al prima! Deze zijn €130 per kWh in DE, €165 per kWh in NLD dus deze gaan nu hard in de verkoop wat ik zie op pepper en mydealz.
Maar meer dan 6 accus … Zou dat denk je mogelijk kunnen worden? Met 8 (7 zendures en 1 Anker) zal ik iig heel blij zijn ![]()
Thanks voor je snelle reactie iig, heel tof!
Dank je wel!!
Top op heden extreem blij met de nieuwe layout en hoe het nu werkt!
Wat ook mooi is om te zien, wat mij betreft, is dat de zonvoorspelling dicht in de buurt zit, en ook bepaalde karakteristieken van mijn curve heeft overgenomen! TOF.
Wat ik nog fijn zou vinden, is om op de “app” op mijn telefoon een swipe functie te hebben van links naar rechts, zodat je niet via het hamburger menu van pagina moet wisselen, maar er gewoon doorheen kan swipen, is dat mogelijk?
Verder gewoon subliem tot op heden, thanks Roedi
Er zit een swipe functie op. Zowel van links naar rechts als van rechts naar links. Alleen je moet hem echt helemaal van de rand doen (zogenaamde edge swipe).
Het is alleen nu zo dat hij door je pagina’s loopt in de volgorde dat je ze geopend hebt. (Voorwaarde en achterwaarts.) Ik had Roedi ook al eens gevraagd of het niet logisch was om de achtereenvolgende menu pagina’s hier te laten verschijnen.
Link naar rechts edge swipe: volgende pagina uit het menu,
van rechts naar links: vorige pagina uit het menu.
Misschien dat het nog eens zo komt.
Edge swipe sluit de “app”
Dit bedoel ik ook
Hi Maurits,
werkt die 800 plus echt naar behoren bij jou? Bij mij werkt 1 batterij redelijk maar de overige gaan altijd max laden of ontladen.
Welke app heb je?
iPhone, Android of de web?
… Ik dacht van wel, echter maar heel kort geprobeerd, heb nu de Anker er op aangesloten en de Zendure via hun eigen HEMS. (Schakel nu met de hand tussen de diverse programmas zodat ze elkaar niet in de weg zitten).
Maar ik zal het nog eens uittesten, zet ik de Zendures er weer in ![]()
Hi Roedi, zoals al gezegd ben ik heel blij met de nieuwe update met daarin de minimale handelsmarge! Zou deze alleen niet wat eerder berekent kunnen worden, bijvoorbeeld 5.30 uur in plaats van 6.30 uur? Reden: vanochtend trad hij voor het eerst in werking (slechte handelsdag vandaag), maar het leven is hier om 6.30 uur al opgestart waardoor het NOM blok te laat begon en er alweer wat verbruikers aanstonden. Als de berekening uurtje eerder was geweest dan was het verbruik gelijk gedekt.