Da er den live også.
Versjon 1.3.2
- Fikser SUM så den ikke viser gamle datoer (og forbedrer testing for å fange opp slike feil i fremtiden).
- Fikser Avfall Sør etter en endring i APIet.
- Forbedrer minnebruken.
Da er den live også.
Versjon 1.3.2
Hei, kunne du lagt et så kort som gir neste hentetype som tag (uavhengig av antal dager til henting)?
Og et når kort som trigger når dato på neste henting endres?
Det jeg ønsker er en flow som aktiveres når hente dato endres, for så å sette farge på led ring til den gamle homey kula basert på neste hentetype.
Si gjerne fra hvis jeg misforstår deg, men jeg tror ikke du trenger nye kort for dette. Neste hentetyper uavhengig av antall dager er allerede tilgjengelig som tag på devicen. Og det er ikke noe spesielt med når dato endres, den oppdateres alltid på natten (i praksis nå 01:05 på grunn av tidssone, men det burde vært 00:05). Slik at i praksis trenger du bare et “Når klokken er 04:00”-kort for eksempel, også setter du LED-ringfargen basert på neste hentetyper sånn du har sett for deg. Om du setter den til en farge den allerede hadde fordi neste hentetype i dag er samme som i går, gjør jo ingenting.
Hos oss er det forskjellige kombinasjoner av typer hver gang, og jeg vet ikke hvordan det er hos deg. Om det er kun en type om gangen, eller om du vil lage forskjellige farger for hver kombinasjon, eller om du vil ha en slags prioritet av type mot farge. Hvis det siste, så er jo noe slik en mulighet:
Ja, dette fungerer fint. Takk for raskt svar!
Versjon 1.3.3
I skrivende stund kun tilgjengelig som testversjon, men blir nok live ganske snart.