[APP][Pro] Quatt (nl)

werkt! dank voor de update, zie de water druk optie graag verschijnen.
Dank!

Vraagje, ik zag dat het IP adres incorrect was, dus had die gelijk veranderd naar de juiste van de CiC.echter in de tracking die ik aangemaakt had, zag ik dat hij vanaf gisteren 11 uur al weer data ophaalde.
Wordt het IP adres in de settings niet veranderd als hij een nieuwe vind (wat hij schijnbaar dus deed?)

IP adres in de settings wordt geüpdatet met de nieuwe waarde als de Quatt CIC opnieuw in het netwerk gevonden wordt.

Hoi Trietsch, sorry voor de vragen, laatste hopelijk voor de duidelijkheid hier.

als je in de settings een eigen adres invoert bij Quatt IP address (override), blijft hij die dan altijd gebruiken of, als er een nieuw adres gevonden wordt, update hij dat dan (en vult hij dan zelf het nieuwe adres in in dit veld?)

Als je zelf een IP in vult, dan wordt die gebruikt, totdat de app merkt dat achter dat IP adres geen Quatt CIC zit. Dan wordt er een nieuwe lookup gedaan en wordt de betreffende IP in de settings weer aangepast.
En geen probleem, vragen kan altijd.

Helemaal top, en dank voor de duidelijkheid!

1 Like

De waterdruk optie zit er nu in zie ik, boiler.otFbWaterPressure

Kan deze misschien toegevoegd worden, dan kan ik een flow maken dat als de druk onder een bepaalde waarde zakt, ik een notificatie krijg

Komt eraan, zie mijn eerdere bericht

Weet jij toevallig of de cic bepaalde poorten gebruikt? Ik heb nu problemen met de Quatt app die mijn cic niet kan bereiken, maar homey kan hem prima uitlezen dankzij jouw integratie…

Ik heb mijn router onlangs dicht gezet voor de veiligheid en moet nu dus poorten open gaan zetten. Deze kan ik online even niet vinden…

De Quatt app leest data van de cloud servers van Quatt uit. Mogelijk heeft jouw Quatt CIC geen verbinding met de cloud van Quatt.
Homey werkt lokaal en zoekt in het netwerk naar de CIC, dus als dat nog werkt dan moet er een issue bij Quatt cloud zijn, of bij de verbinding van jouw CIC naar Quatt cloud.

De enige poort die de CIC exposed voor lokale systemen zoals Homey is 8080.
Je moet waarschijnlijk zorgen dat je CIC outgoing connections toe staat van het IP van je CIC naar port 443 (https).

zat hem inderdaad in de outgoing port 443. dank!

1 Like