Hei igjen,
Supert Ä hÞre at du har fÄtt tilgang til kildekoden!
Jeg har et par ting jeg gjerne vil nevne. FÞrst og fremst hadde det vÊrt veldig fint Ä fÄ Lynvarsel opp og gÄ igjen. Jeg bor i et omrÄde som fÄr en del tordenvÊr gjennom sesongen, og vi er ganske utsatt for overspenning. Det var en funksjon jeg satte stor pris pÄ at kom i Norske tjenester, men jeg fikk den dessverre aldri til Ä virke. Vet ikke hva som var problemet, men jeg fikk ikke varsler nÄr det var tordenvÊr i nÊrheten.
Ellers er bĂ„de Renovasjon og Posten veldig nyttige for min del â spesielt for Ă„ minne resten av husstanden pĂ„ Ă„ sjekke postkassen og fĂžlge med pĂ„ sĂžppeldagene.
Mvh
Jan-Thomas
Hei dere,
Endelig er den fĂžrste eksperimentelle versjonen ute!
Den fikser en rekke smÄfeil, samt en ny Posten-integrasjon som fungerer for meg.
Alle er velkomne til Ă„ installere test-versjonen, og kom gjerne med tilbakemeldinger og forslag.
https://homey.app/no-no/app/com.Coderax.NorwegianServices/Norske-tjenester/test/
Det blir en god del arbeid Ä fÄ alle integrasjoner pÄ plass, sÄ jeg hÄper at dere som bruker appen vil stÞtte meg.
God pÄske! 
Mvh,
Ivelin
3 Likes
Herlig.
Flaggdager og posten ser ut til Ă„ funke som det skal.
PÄ renovasjon fÄr jeg feilmelding nÄr jeg sÞker opp adressen min.
Google sÞk funker ikke og nÄr jeg sÞker den opp med kartverket sÄ fÄr jeg opp beskjed om feil adresse.
Edit:
P.S. Doneringslenken pÄ app-siden ser ut til Ä gÄ til gammel utvikler 
1 Like
Supert med oppdatering og ny versjon 
Begynt litt testing:
Virker ikke:
Renovasjon - samme feil for meg som tidligere. BIR
Badetemperatur - fÄr ikke sÞkt eller gjort noe mot valg av sted sÄ kommer ikke virdre.
Pollenvarsel - fĂ„r: âinvalid value: Regionâ bĂ„de fĂžr og etter forsĂžk pĂ„ Ă„ velge region. ForsĂžkt flere valg men samme feil uansett.
Virker:
Entur (Dog fÄr ikke lagt inn returbuss fra bussterminalen i Bergen)
Valutakurs
Luftkavlitet
Lynvarsel
Ikke testet:
Posten/Bring/PostNord sporing
Jeg har:
Homey Pro Early 2023
Versjon: 12.4.1
App versjon: 9.2.0.1709
Samme for meg. Posten funker igjen noe som er veldig bra! EnTur funker og har vel fungert âhele tidenâ. Renovasjon feiler pĂ„ samme vis nĂ„r en sĂžker opp adresse.
Hei,
Renovasjon:
For google-maps sÄ fÄr jeg denne meldingen:
Om jeg trykker pĂ„ âOKâ, sĂ„ finner den fortsatt ikke adressen min i APIet.
Benytter da kartverket, som finner adressen min, nÄr den er valgt, sÄ fÄr jeg denne meldingen:
Benyttet kartverket API fÞr appen gikk i dvale, sÄ det er noe som fortsatt ikke fungerer.
Mvh
Marius