[APP][Pro] LG ThinQ integratie

What version of the app are you running?

Martin,

Niet zo spannend, maar ik zie in Homey bij de Wasmachine verkeerde waardes van de instellingen.

Ik start net een was en heb even e.e.a. Gecontroleerd.

Ik heb deze flow gebruikt: (aangepast sinds mijn laatste bericht aan jou, voor de zomer ga ik dit samenvoegen met voorwaarden van opwek zonnepanelen)

Dit geeft dit resultaat in de Thinq app:

En dit resultaat op de machine:

In Homey app:



(Mocht je een log willen laat dan weten, was draait nu)

De machine staat online maar verder uit. Ik start hem puur op de flow, dus zet de machine niet met de knop aan of bediening op afstand.

Hi Ria, kreeg net van Koos ook al iets door dat de waardes niet overeenkomen. Ik kan het hier testen…dank je voor melden!

Het is meer dat de waardes volgens mij bij mij wel overeenkomen.

1 Like

Koos, wil je eens in de advanced settings van get device kijken welk platform het is? ThinQ1 of 2?

thinq2

Sorry, maar ik ben vergeten erbij te vertellen dat dit het resultaat in Homey was na een manuele start van de wasmachine.

Hi Martin,

When I want to reset the filter of an airco this error is showing up. See screenshot:

Is there a solution?

Als ik onze warmtepompboiler wil koppelen aan de LG Thinq app krijg ik de volgende foutcode: Ërror during authentication, configure User and Password in the App settings" Opvallend is dat Homey mij niet gevraagd heeft gebruikersnaam en wachtwoord van de LG Thinq app in te voeren. Niettemin heb ik zekerheidshalve de LG Thinq app van zowel LG als van Homey geactualiseerd en het LG wachtwoord vernieuwd. Het heeft niet mogen baten. Wie kan mij helpen dit issue weg te werken. Bij voorbaat dank, Pieter

De boodschap zegt het eigenlijk al. Je moet naar de app settings, daar vind je de velden user/password. De LG user/password moet je invullen. De app werkt alleen als je een echt LG user/password hebt, dus niet auth via Google oid.

hoi, code 5 betekent dat het device in use is. De app probeert het een paar keer en geeft dan een fout. Beetje afhankelijk van het platform, thinq1 of 2, maar ik zie vaker dat met name filter reset niet goed gaat. Weet eerlijk gezegd niet precies waar dat aan ligt.

Hartelijk dank voor je snelle reactie Martin. Ik heb een echt LG user/password. Punt is dat ik geen mogelijkheid zie om in de Homey app van LG Thinq mijn accountgegevens in te vullen. Kun je mij leren hoe ik bij de app settings kom?

In de mobile app: naar … (more/meer) dan Apps, dan LG ThinQ, dan rechts bovenin op settings icoon, dan App Settings.

In de browser, Settings links onderin, LG ThinQ, Configure…

1 Like

Hartelijk dank voor je tip Martin. Probleem: in mijn app (nieuwste versie) staat rechtsboven niets (zie bijgaande schermafbeelding). M.vr.gr. Pieter

In browser links onderin staat ook geen mogelijkheid de accountgegevens in te voeren (zie bijgaande schermafbeelding)

Je kijkt bij devices, niet bij apps

2 Likes

Het is de Thinq2. Maar in principe handmatige reset via de LG app werkt ook dus kan me weg daarin prima vinden voor de rest.

Hi!
Sorry for posting in english here, was directed here from the link on app page.
I have a issue with the when card “Remaining time has changed”
When the remaining time has changed the card is not run.
But the flow works when i run it manually.

My dryer is on Thinq1 and Washer is Thinq2, Same appies to both

What app version are you running test or live?

3.1.5