[APP][Pro] Home Overview NL

Home Overview

Ik ben de afgelopen tijd bezig geweest met Home Overview, een nieuwe app voor Homey met één simpel uitgangspunt:

One widget. One overview.

Home Overview probeert de belangrijkste informatie over je huis samen te brengen in één compacte widget.

In één oogopslag zie je onder andere:

• :busts_in_silhouette: Welke modus actief is
  • :thermometer: Temperatuur en luchtvochtigheid
  • :date: Aankomende planning en afspraken
  • :high_voltage: Monitoring van actieve apparaten en energieverbruik
  • :door: Open deuren en ramen
  • :locked_with_key: Beveiligingsstatus
  • :warning: Alleen aandachtspunten wanneer er daadwerkelijk iets speelt

Tik je op een onderdeel, dan kun je meer details bekijken en bijvoorbeeld lampen direct vanuit de widget bedienen.

:gear: Eén widget, zelf samenstellen

De widget zelf blijft bewust overzichtelijk. Via de instellingen van de Home Overview-app bepaal je welke onderdelen, apparaten en informatie je in de widget wilt gebruiken.

:counterclockwise_arrows_button: Mode Switch + Home Overview

Gebruik je mijn Mode Switch-app al? Dan kunnen beide apps samenwerken.

Home Overview kan dan onder andere de actuele modus, submodus en planning van Mode Switch overnemen. Planning die alleen bij een bepaalde modus hoort, wordt ook alleen weergegeven wanneer die modus daadwerkelijk actief is.

Mode Switch is echter absoluut niet verplicht.

Home Overview kan ook volledig standalone worden gebruikt. De app bepaalt dan zelf de thuissituatie aan de hand van de gebruikers die in Homey aanwezig zijn.

Het is nadrukkelijk nog een testversie, dus foutmeldingen, vreemde situaties en ideeën zijn juist welkom. :slightly_smiling_face:

Home Overview
One widget. One overview.

Looks interesting. Seems to be restricted for dutch speaking users :sleepy_face:

Ik probeer zo snel mogelijk een versie te krijgen met alle vertalingen erin, zodat deze voor iedereen beschikbaar komt :smiling_face:

Very soon, I’ll try to get a version with all the translations into testing.

[APP][Pro] Home Overview - Apps - Homey Community Forum

A few tiny things:

The app needs a lot of memory. 104MB with me.
The Compact design doesn‘t seem to work on my iPad