Zou jij eens kunnen kijken naar diagnostic rapport ID: d815820c-5e6e-4644-842b-7e350e5b51a9.
Na een herstart en/of update van Homey valt het mij op dat ik de Eufy Security app soms moet herstarten voordat deze weer snapshots kan maken/benaderen.
Ik heb het diagnostic rapport gemaakt voordat ik de app heb herstart, hierna werkte het weer. Een handmatige flow test gaf geen foutmelding. Deze liep gewoon door, maar stuurt de standaard afbeelding wanneer er geen snapshot beschikbaar is.
@HvN ik zie niks bijzonders in je report
Maar vaak is dit wat de P2P connectie tussen de homey en de Homebase even niet goed werkt
Kan je volgende keer proberen de camera aan/uit te zetten en zien of dat wel werkt? Dat gaat via hetzelfde protocol als dat ook niet werkt kunnen we daar misschien een melding van zie
Dank je wel voor je antwoord. Ik ga dat de volgende keer proberen. In Eufy app onder instellingen het apparaat even uitschakelen en inschakelen. Het komt gelukkig niet heel veel voor.
Ik heb een S220 deurbel gekocht. Ik zoek naar een mogelijkheid mijn bestaande deurbel (klassieke, die wat lager zit) te behouden. Ik heb nu een Doorbird maar die vind ik qua kwaliteit achteruit gaan en de app is nogal omslachtig. Heb de Doorbird een jaar of 7 nu in gebruik dus ik heb mij getrakteerd op een nieuwe gadget. De doorbird heb ik open gehaald ooit en het maakcontact gekoppeld aan de deurbel. Voordat ik de Eufy open sloop eens verkennen wat nog meer mogelijk is.
Ik dacht aan een Qubino Flush Relay, deze kan ik met 24V laten werken en heeft een dry contact om de bestaande gong ook te laten werken. Voordat ik hiermee ga experimenteren wil ik wel dat als de klassieke deurbel wordt gedrukt en dus via Homey een signaal naar de Eufy gaat zodat ik een popup melding van de Eufy app op mijn telefoon krijg. Ondersteunt de Eufy app op homey dit op een of andere manier?
Waarom zo moeilijk? Nou, de bestaande deurbel heeft een groot gat en 2 kleine gaten zichtbaar. Als ik die verwijder is dit eigenlijk niet mooi dicht te krijgen qua structuur alsook kleurverschil met verf etc, het zit namelijk op werzalit (soort hout plastic).
Hoor graag jullie ideeën? De bestaande gong wil ik overigens wel opofferen voor eentje van Eufy of een kleine Google speaker (zo ronde).
Hoi Erwin
Je kan je eufy deurbel ook aansluiten op de bestaande deurbel en dan zo de gong en Beltrafo gebruiken. Dan laadt hij op en je krijg direct geluid op je bestaande gong
Geen idee of dit een optie is voor je
Ik dacht dat dit niet mogelijk was. Dat maakt de zaken al wat makkelijker. Kan ik de bestaande deurbel dan ook gebruiken? Dat als deze een contact maakt dat ook de Eufy dat ziet als een druk op de (eigen) knop?
Okay, ik had al eerder gezien het zo aan te sluiten maar dat de gong het dan ook nog doet is mooi. Blijft nog steeds de vraag overeind, hoe kan ik de klassieke deurbel erbij integreren waarbij zowel de gong af gaat alsook dat Eufy mij via hun app een notificatie stuurt. Enig idee? Bijv. dat ik de deurbel, via een module, een signaal laat sturen naar Homey die weer via de Eufy Homey app een flow aftrapt die simuleert dat iemand op de fysieke knop van de Eufy deurbel drukt. De vraag is dan, ondersteunt de app dit?
@Rwin nee dat kan helaas niet de enige manier waarmee de eufy deurbel getriggerd kan worden is met de knop zelf. Ik heb zelf al vaker gekeken of ik beweging/deurbel druk kon simuleren vanuit code maar helaas niet mogelijk
Ik heb hem zojuist opgehaald (goede bouwkwaliteit en prima te demonteren), helaas is drukknop volledig geïntegreerd in de printplaat. Voor de gemiddelde huis tuin keuken hobbyist totaal geen optie er ergens 2 draden bij te plaatsen.
@martijnpoppen is er ook geen alarm te triggeren die een melding op de telefoon geeft via de app van Eufy zelf? Wat doet bijv. de zet aan/uit functie? Deurbel in zijn geheel deactiveren of aan als in verbinding opbouwen?
Hai Martijn, Ik heb een indoor c210 en kan hem makkelijk toevoegen. Er komt wel een flow naar voren dat ik nightmode kan aan en uit zetten maar uiteindelijk gebeurd er niets. Moet ik daar nog iets anders voor doen.
Ik heb een vraagje over de Eufy homebase3. Ik heb altijd een hb2 gehad en sinds kort ook de Homebase 3. Ik heb de camera’s allemaal opnieuw met deze homebase geinstalleerd (en bij alle camera’s staan de meldingen aan). Maar als er beweging wordt geconstateerd dan wordt de flow niet geactiveerd. Dit werkte wel bij de homebase 2.
Is er iemand die dit probleem herkend en wellicht een oplossing heeft? Als ik extra informatie moet toevoegen laat het dan weten.
Thx alvast!
Vraag voor het Eufy topic; ik heb een Eufy floodlight cam 1080p succesvol verbonden op mijn Homey Pro 2023 en ik heb nu een Homebase 2 besteld omdat deze camera niet werkt op de nieuwste Homebase 3.
Welke deurbel van Eufy is nu geschikt? De C30 en C31 werken (nog) niet begrijp ik, maar kan een C211 bijvoorbeeld wel, want is dit dan een 1080p battery deurbel? Is er wellicht een overzicht beschikbaar met model namen die werken? Ik zie even door de bomen aan productcodes het bos niet meer. Alvast bedankt.