Nog niet naar gekeken maar waarschijnlijk staat dit goed.
Want zoontje is wakker en ik krijg ook weer een melding van Homey
Weet niet waar het aan heeft gelegen maar het werkt weer dikke blij!
Nog niet naar gekeken maar waarschijnlijk staat dit goed.
Want zoontje is wakker en ik krijg ook weer een melding van Homey
Weet niet waar het aan heeft gelegen maar het werkt weer dikke blij!
@Patrick2 dat klinkt goed!
Ik zou aanraden om even te checken bij de Afwezig stand van Eufy of daar push notificaties geactiveerd staan
Dit bedoel je toch? Dit staat bij alle cameraβs zo ingesteld. (Ook bij de normale standβthuisβ)
@Patrick2 heel gek. dan durf ik niet te zeggen wat er mis ging
werkt niet bij bij mij wat doe ik mis?
wil niet inloggen
nieuwe homey sinds vandaag
@bartenke Graag uitleg wat er niet werk dit is te weinig info om je te helpen. En graag ook een diagnostisch rapport sturen
Beste
Hij draait gewoon in loading continu verder dan dit geraak ik niet
Waar kan ik dit vinden als die er is
Ik kocht voor eerdt homey
En dacht aan apps toevoegen
Mel cloud ging goed maar
Eufy niet
Kan niet inloggen of doen
β¦
@bartenke hier kan je zien hoe je een diagnostisch rapport stuurt: [APP][Pro] Eufy Security - #2 by martijnpoppen
7bbaf54b-92fc-4734-ba41-efa194a70350
Dit deed ik dus net
@bartenke wat ik zie in het diagnostisch rapport is dat je meermaals een foutieve login hebt ingevuld. daarom kom je niet verder met koppelen
Let wel op dat je niet te vaak een foutieve login probeert want dan blokkeert Eufy je account voor 24 uur
zal dan morgen avond nog eens proberen wie weet dan dat wel lukt
@bartenke Wat ik zag is dat er nog geen blokkade op zit. Dus je kan het nog steeds proberen
het gaat nu nog niet hoor
@bartenke zoals aangegeven was je login onjuist, hier kan niemand je bij helpen. Zorg ervoor dat je de juiste login gegevens gebruikt
This opgelost
@bartenke super! Fijn dat het gelukt is
Dank Martijn. Ik dacht dat ik credentials correct had gecheckt, maar helaas. Het werkt nu inderdaad weer. Dank voor de ondersteuning.