@Jente_Boone ja dat klopt die wordt gereset bij een herstart zie ook FAQ Q3 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum
Hey Martijn,
ik heb het allemaal nog even getest en het werk nog steeds niet, ook als de camera motion registreert blijven de snapshots leegβ¦
Hey @Jente_Boone
Motion en snapshots is niet hetzelfde
- Snapshot maak je zelf met een flow card
- Motion/persoon detectie komt in de Event afbeelding te staan
Daarnaast heb je ook voor afbeeldingen de juiste instellingen nodig zie FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum
Hey Martijn,
Ik heb het werkende gekregen ( wel enkel met de deurbel ) die doet nu normaal wat het zou moeten doen, bedankt voor de hulp
Beste,
Is er al zicht op wanneer de Eufy SDK beschikbaar is en of wanneer er een update komt van de app en de C31 word toegevoegd?
Dank!
Groet
Henk
@Henk_Nachtegaal
Nee hier is geen zicht op. Er is niemand geweest die zijn C30/C31 beschikbaar wilt stellen. Dus tot die tijd kom ik niet in actie voor die apparaten. Zonder toegang kan ik niks en ik ben zelf niet in bezit van deze apparaten.
Ik wil die van mij wel beschikbaar stellen ik heb een C31. Stuur me een prive bericht als dat een optie is. ![]()
Done ![]()
Hi,
De App Eufy Security werkt niet meer vlekkeloos op mijn Homey.
Heb diagnostic rapport gedraaid: 10fe1777-3c3a-44e9-a362-ae0e009b1be6
App opnieuw geinstalleerd, maar krijg geen apparaten gekoppeld. Na inlog en captcha blijft scherm in laden modus hangen. Wie weet wat ik doen?
@Marco_Lequin lijkt erop dat je login incorrect is. dit is wat ik zie: Email address or password incorrect.
Goedemorgen allen.
Afgelopen 2 dagen krijg ik al geen meldingen meer binnen van eufy.
Rare is dat van de cameraβs de beelden wel verversen bij beweging.
Huilen meldingen en bewegingen komen niet binnen!
e215d707-9b58-44cb-a6b3-ac7cd3196da9
Zou je hier eens naar willen kijken
Alvast bedankt ![]()
Groeten Patrick.
@Patrick2 check FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum
Uiteraard staat dit aan.
Ik ontvang ook wel meldingen van de eufy app zelf.
@Patrick2 dus specifiek huil meldingen en beweging niet?
Persoon detectie wel?
In homey geen enkele melding. 3 dagen geleden werkte het nog perfect.
Vanochtend vanuit eufy meerdere meldingen gekregen van huilen/ beweging
Bij de deurbel 43 minuten geleden het temp nog veranderd
@Patrick2 kan je de app eens herstarten en dan een rapport sturen. Nu kan ik niks zien in het rapport
ce13f034-6277-4e1e-9df1-db6398694c93
Gedaan ![]()
@Patrick2 ik zie geen problemen en alles ziet er goed uit.
Dus ligt waarschijnlijk aan configuratie in de Eufy app zoals ook beschreven in FAQ Q1.
Er is niets wat ik kan doen om het op te lossen
@Patrick2 en in de beveiligingsmodus? Thuis/afwezig etc
Daar gaat het voornamelijk om