gelukt, … ![]()
Martijn,
Heb nu beeld bij mijn CAM C210
Martijn
Wilde je nog toegang tot 1 van mijn cams C210
Pieter
@Pieter_van_Berlo nee niet meer nodig want is al geïntegreerd in de app
Martijn
Zie de camera wel echter geen beeld te zien. Hij heeft het 1x gedaan app opnieuw opgestart een keertje opnieuw ingelogd echter geen beeld.
Pieter
Martijn
Opgelost
@Pieter_van_Berlo mocht het nog een keer voorkomen lees dan even FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum
Hoi allemaal,
Ik heb een vraag over mijn automatisering. Ik heb een flow gemaakt waarbij ik een melding krijg zodra er post in mijn brievenbus wordt gedropt (er zit een bewegingssensor in mijn brievenbus). Daarnaast heeft mijn Eufy-deurbel zicht op de brievenbus, en ik zou graag willen dat ik, op het moment dat de bewegingssensor afgaat, een pushbericht ontvang met een actuele screenshot van dat moment (van de Eufy-deurbel).
Het probleem is echter dat ik geen recente screenshot ontvang. In plaats daarvan krijg ik ofwel een oude foto van de deurbel of een afbeelding van Eufy-apparaten. Ook wanneer ik in de Homey-app bij de deurbel op “refresh” klik, krijg ik ook geen actuele foto, maar steeds een afbeelding van uren geleden—terwijl er toch de melding verschijnt: “een paar seconden geleden bijgewerkt.”
Ik denk dat mijn instellingen correct staan, maar het werkt nog niet zoals het moet denk ik. Weet iemand of dit überhaupt mogelijk is en hoe ik dit werkend kan krijgen?
Alvast bedankt!
@Jente_Boone Je moet wel de maak snapshot flowkaart gebruiken
zie FAQ Q14 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum
deze info stond ook bij de Activeer snapshots optie ![]()
Hey Martijn, Bedankt !
maar het werkt nog steeds niet, ik krijg altijd de foto van de Eufy toestellen…
aan wat kan dit liggen ?
@Jente_Boone geen idee ik heb geen idee welke camera’s je hebt
De video doorbell E340 en de andcerda cameras zijn S330 cam’s verbonden met de homebase 3
@Jente_Boone is de E340 verbonden met de homebase?
ja hoor, en ik heb het ook al met andere camera’s ( S330 ) geprobeerd die verbonden is let de homebase en daarbij het zelfde probleem, ik krijg enkel een snapshot van die Eufy producten…
@Jente_Boone Dan is de snapshot niet gemaakt. Kan aan meerdere dingen liggen
Maar stuur even een diagnostisch rapport dan check ik het even
dat zou heel fijn zijn, en waar kan ik juist zo een rapport maken ?
ik heb het verzonden!
Alvast bedankt om ernaar te willen kijken
@Jente_Boone herstart de eufy app even in homey dat zou het moeten fixen
Reden: Als snapshots uit staan zorgt de app ervoor dat hij geheugen bespaard en staan bepaalde instellingen uit. Heb ik vrij recent toegevoegd en nog geen goede oplossing voor. Ik wacht nog op een fix van athom
→ Upgrade OpenSSL to 3.2 in favor of Eufy Security · Issue #375 · athombv/homey-apps-sdk-issues · GitHub
Ik heb de App herstart (in Homey de app van Eufy opnieuw herstart en mij via Homey opnieuw ingelogd, maar nu staat er overal de foto van de Eufy toestellen, zowel bij snapshot als Event, terwijl er hiervoor bij event nog een echte foto stond( wel van een paar uur geleden, zelf na op refresh te klikken).