[APP][Pro] Eufy Security (NL 🇳🇱)

ik heb dezelfde camera, pan/tilt C210 binnencamera…kan hem niet vinden in Eufy app in Homey. Homebase, deurbel en buitencamera zijn geen probleem.

@Johann_Rehwinkel het antwoord staat 2 posts boven die van jou. heb hem gequote voor je

nondeju…helemaal overheen gelezen dus :frowning: Even afwachen dus…

@Johann_Rehwinkel ja of je camera met mij delen (virtueel). Ik heb heel weinig mensen op het moment die hun camera delen, waardoor ik dus geen voortgang kan maken hierop.

De developer van de Eufy SDK lijkt ook nergens te bekennen, dus ik wil het zelf wel regelen, maar daar heb ik wel test apparaten voor nodig :slight_smile:

Klopt wordt pas in het eerste kwartaal in de SDK gezet.

1 Like

@Pieter_van_Berlo Waar heb je dat gezien? Als je mijn eigen bericht bedoeld. Dan ja, dat is mijn eigen planning :wink:

Maar dat is wel afhankelijk van of ik hulp kan krijgen van de community

Inderdaad heb ik gezien dat jij dat geplaatst hebt. En hoe kan ik je eventueel helpen?

Pieter

@Pieter_van_Berlo :

Dus als je je camera wilt en kan delen met mij kan ik support toevoegen aan de SDK.

Ga ik volgende week proberen om jou toe te voegen. Nu genieten op Centerparcs

1 Like

Fijne vakantie!

Ik probeer, mijn eerste, simpele, flow te maken…maar hij doet niks als er op de bel gedrukt wordt, wat doe ik fout?? Als ik hem test werkt het wel…dus hij doet de acties wel.

@Johann_Rehwinkel zou je is een flow kunnen maken zonder de EN kaarten?

hmm, dan werkt het wel :slight_smile: dan maar zonder de “en” kaarten, bedankt!

1 Like

zie dit nu pas, is dit nog nodig?

@Johann_Rehwinkel nee niet meer nodig. heb je gisteren getagged in engelse topic met een TEST versie :slight_smile:[APP][Pro] Eufy Security - #6868 by martijnpoppen

1 Like

It is possible to add the C210 cam now;

unfortunally I don’t get an image

@Johann_Rehwinkel zie FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Feedback over de test versie graag in hoofdtopic :slight_smile:

sorry, heb de link daar geplaatst!

@Johann_Rehwinkel en Dan graag ook in het Engels… :see_no_evil:

doe mijn best :slight_smile: hij past hem daar niet aan vooralsnog…