[APP][Pro] Eufy Security (NL πŸ‡³πŸ‡±)

Hoi @Jan_Smetsers
Kan je laten zien waar deze uitgeschakeld wordt?

@Jan_Smetsers daar doet homey niks mee.

In mijn eerdere bericht dat de flowkaart niet werkte verwees je naar een pagina met oplossingen. Een van de oplossingen was toch deze setting? Zo niet waar, moet ik dan zijn? Want direct na het aanzetten van deze setting deed de flow het weer even.

@Jan_Smetsers sorry ik denk dat ik de situatie niet helemaal begrijp

Maar je bedoelt waarschijnlijk de FAQ [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Inderdaad. Q&A 2 gaat over detectie aanzetten (uit mijn blote hoofd) is dat niet de pagina van hierboven?

@Jan_Smetsers ja dat is zeker zo
Maar je geeft aan dat die detectie automatisch uitgaat
Waarop mijn antwoord was dat homey dat niet kan doen.

Tenzij ik je vraag verkeerd begrijp

Ah, bedoel je dat. Ik geloof direct dat Homey dat niet doet. Maar het gebeurt wel, dus dan doet Eufy dat. Maar waarom? Ik heb Eufy en Homey op zowel mijn iPad als mijn IPhone staan. En beide apparaten geven dezelfde instellingen. Maar soms staat detectie bij de een uit en bij de ander aan. Soms ook bij beide uit.
Raadselachtig!

Geen idee. Misschien eufy een bericht sturen

Ik ben kennelijk de enige die hier last van heeft. Dus het zal wel aan mij liggen. In ieder geval bedankt voor je inzet!
Groeten, Jan

1 Like

Hoi @martijnpoppen ,
Ik gebruik je Eufy app succesvol voor o.a. bushmeldingen.
Nu probeer ik ook snapshots te maken, maar hier mis ik de kennis om dit goed aan de gang te krijgen: eventueel zou ik ze ook zelf op mijn Synology NAS willen kunnen opslaan, maar hoe?
Jouw suggesties op Eufy Security App voor Homey | Homey kan ik al niet volgen vwb die Whatsapp stap

. De Whatsapp app heb ik goed werkend op de Homey, en dat werkt maar Hoe ik die snapshot ’ pak’ , dat lukt me niet
Alvast dank voor je hulp!

@Ronald_B voor whatsapp kan je de flowcard met afbeeldings tag gebruiken en dan vind je de snapshot vanzelf ik de lijst
Er vanuit gaande dat je alle stappen uit FAQ Q14 gevolgd hebt

In homey staat dat er 2 maanden geleden gehuild is maar dat is in werkelijkheid ruim een half uurtje geleden, ik heb een flow gemaakt dat ik op basis van huilen een push notificatie krijg, maar die krijg ik dus nu niet. Is dit een bug in de homey app?

@LegenDaryM check FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Ik heb via een flow ingesteld dat bij een bepaalde actie de Homebase chime moet afgaan, maar welk geluid ik ook kies, het is altijd hetzelfde geluid. Altijd β€˜default’. Is dit op te lossen?

@Ralph_Z nee helaas niet. Sinds de Homebase 3 werkt dat niet meer

Dat is jammer :frowning:

1 Like

Hallo,

Ik heb de camera c210 gekocht is nu nog niet te traceren in de Homey app. Nu dacht ik ergens gezien te hebben dat ze deze nog wordt toegevoegd.Klopt dit? En zo enig idee wanneer, heb mijn andere camera stuk en die zat in een belangrijke flow voor mij.

Hoi Pieter,
dit is de 3e keer vandaag dat je deze vraag stelt. Mijn antwoord is nog steeds hetzelde.

Zie: [APP][Pro] Eufy Security - #5 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Sorry heb het niet goed gelezen. Omdat ik het in verkeerde topic had geplaatst.
En wilde deze in een belangrijke flow zetten pas op mijn kleinkind en daar zet ik deze camera voor in.