[APP][Pro] Eufy Security (NL 🇳🇱)

Ha @martijnpoppen

Ik probeer al een tijdje mijn eufy deurbel (2 stuks) toe te voegen maar blijf tegen het probleem aanlopen dat de apparaten niet gevonden worden. Mijn Homebase wordt wel gevonden en is toegevoegd, al krijg ik hier constant de melding dat het apparaat onbeschikbaar is. Na de button om het te repareren doet 'ie het weer even, om er vervolgens weer uit te knallen.

Ik heb een tweede admin account, maar nog steeds worden mijn deurbellen niet gevonden als ik ze wil toevoegen.

Ik heb een diagnostisch rapport gemaakt. De code is: 683c53ae-9212-400e-a67a-44f985f1e4fd

Kan jij zien waar het fout gaat en wat ik moet doen om mijn problemen te fixen?

Ik kijk uit naar je reactie en alvast bedankt!!

Groeten Mike

Hi @mikevdijssel
Welke deurbel gaat het om?

Ha Martijn,

Het gaat om de deurbel “Dual 2 Pro”. Ik heb er ook nog één met de deurbel 2K en die is wel te vinden. Bij het toevoegen koos ik voor Dual deurbel - bedraad (s330).

@mikevdijssel gebruik voor de dual deurbel de draadloze/batterij versie. Ookal heb je deze aangelsoten op een 12v beltrafo. Het blijft een draadloze camera

Top, dat heeft geholpen! Hij is toegevoegd en het werkt. Enorm bedankt voor je snelle reactie!

1 Like

Is dat te fixen of is dat een beperking van Eufy?

@Andre_Hartman Als het te fixen was had ik dat inmiddels wel gedaan (na 3 jaar) :wink:

Beperking van Eufy

1 Like

Hallo,
Ik gebruik een bedrade dual deurbel icm homebase 3. Ik heb een extra account aangemaakt maar als ik die gebruik, dan zie ik geen apparaten. Wel kan ik de apparaten delen van mijn hoofdaccount. Prima, denk ik. Voor de test heb ik een flow gemaakt:
Als deurbel ingedrukt
Dan maak notificatie met Er wordt gebeld
Deze werkt. Vervolgens heb ik deze flow gemaakt:
Als persoon gedetecteerd
Dan maak notificatie met Persoon gedetecteerd
De tag heb ik dan nog niet gebruikt. Deze flow werkt niet. Ook niet als ik de tag wel gebruik. Wat gaat er verkeerd?
In Homebase zie ik diverse gezichten, waaronder de mijne en er is ook een filmpje van mij van na de aanmaak van de flow, waarbij ik herkend ben.
Wat gaat er verkeerd?
Groeten,
Jan Smetsers

@Jan_Smetsers Check FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Dag Martijn, A2 was de oplossing. Ik had motion detect uitstaan, omdat ik geen behoefte had om voor elke beweging een seintje te krijgen. Maar het was kennelijk ook nodig om een reactie te krijgen van Homey…
Bedankt voor de tip!
Groeten van Jan

1 Like

Goedemorgen sinds een dag of 3 komen bij mij de meldingen niet meer door.

Beweging door de deurbel
Deurbel indrukken

Indoor camera’s
Beweging
Huilen gedetecteerd (nu moet de babyfoon weer aan)

Wat ik geprobeerd heb is het volgende
Alle apparaten onderhoud - probeer te repareren (bij sommige geeft die dan een nieuwe event weer) daarna word deze niet meer geupdate.

App opnieuw opgestart
Homey opnieuw opgestart
Camera’s opnieuw opgestart

Weet iemand nog een oplossing? Werkte maanden goed!

Alvast bedankt!

@Patrick2 Check even FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Deze had ik idd al even bekeken en staan goed.

1 Like

Welke homebase heb je ?

Homebase 2 maar daar zit alleen de deurbel aan Volgensmij

De indoor cam staan los opzich.

Momenteel werk er dus niets… deurbel niet en de indoor cams (2stuks) werken ook niet.

Bij opnieuw aanmelden in Homey krijg ik het laatste afbeelding wel te zien. Is er daarna weer beweging geweest vernieuwd die niet. En geeft ook geen beweging weer.

We gebruiken de huil functie en dit werkt echt perfect normaal gesproken. Nu geen enkele melding. (Van eufy zelf wel)

@Patrick2 Kan je een diagnostisch rapport sturen?

b20a74c3-49f8-4e71-bd3c-1e8edef26e45

Heb je hier iets aan?

@Patrick2 kan je de app herstarten en dan een nieuwe rapport sturen?

b3c910cb-1ed2-4d27-97f3-53c0321b9fc8

Gedaan :slight_smile:

1 Like

@martijnpoppen ik merk dat de optie “bewegingsdetectie” bij melding van de deurbel voortdurend uitgeschakeld wordt, waardoor de when kaart “persoon gedetecteerd” niet getriggerd wordt. Komt dat wellicht door een andere, conflicterende optie?
Groet van Jan