Hallo Martijn, ik zie geen apparaten (Eufy), waar ik wel bv Philips Hue zie staan. En een rapport levert dit op:
@Edwin58 en je hebt de apparaten wel toegoevoegd?
en ja dat scherm is het invulveld waar je iets kan invullen, die oeps, zo te zien werkt de app niet is geen error melding.
Dat heb ik al vaker gemeld bij Athom ![]()
De Hue apparaten stonden er vanzelf, Eufy is helaas niet toe te voegen
@Edwin58 Ik begrijp echt niet wat je bedoelt. Maar als je een diagnostisch rapport stuurt kan ik misschien zien wat er misgaat
De code die uit het rapport komt is: 9DDE5778
Heb je hier genoeg aan?
Ik zet camera’s soms via eufy uit en daarna weer via eufy aan en als ik in homey kijk zie ik dat camera’s nog steeds aan staan .
2- er is nog iets gebeurd. Ik heb eufy moeten herstarten. Na herstart werken paar flows niet terwijl die altijd hebben gewerkt. Wat is de reden denk je ?
Zoals :
Als deursensor na 21.00 uur uit gaat ,
Zet beveiliging status op custom 1
@Edwin58 nee dit is een rapport voor Homey medewerkers
De screenshot die je gisteren stuurde is de plek waar je een diagnostisch rapport aanmaakt
@Mor_Mor vanuit eufy naar homey wordt niet altijd herkend en kan dus zijn dat die status niet klopt helaas
Er is ook geen oplossing om dat goed te fixen
3C89658D Is de code uit het rapport, is dit voldoende ?
@Edwin58 nogmaals…
nee dit is een rapport voor Homey medewerkers
De screenshot die je gisteren stuurde is de plek waar je een diagnostisch rapport aanmaakt
2763b50e-b887-428d-9a17-c8281e0f87e2 Deze goed?
@Edwin58 Ja!
Wat ik zie in het rapport is dat je login verkeerd is (verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord) daardoor kan je de apparaten niet toevoegen
en zorg er wel voor dat voordat je je eufycam 3 toevoegd dat je eerst de homebase 3 toevoegt ![]()
Is gelukt, alleen niet met mijn 2e account maar met het hoofdaccount. Wel apart dat het niet lukte met het 2e ![]()
Hallo, Ik heb sinds kort de type T8213 deurbel en heb deze aan Homey gekoppeld met alle hulp in fora en Facebook. (Extra admin account snapshot in de App settings ingesteld.). Wanneer in homey via een flow een snapshot commando geeft zie ik dat niet terug in Homey. Ik zie alleen het laatste event. Zie ik nog iets over het hoofd.
@Andre_Hartman bedoel je op het apparaat zelf? Er is een dropdown bij de camera beelden waar je kan kiezen tussen event of snapshot
Ja daar ook. Dat is mij bekend. maar ik krijg na een commando in een flow.
Geen recent beeld. Alleen maar de standaard afbeelding.
.
Ook het event is eentje van vammorgen 8:00u. Terwijl er in de eigen Eufy App meer events zijn.
BTW de deurbel is ook verbonden met de Homebase 3. Weet niet of dat iets uitmaakt,
Hallo, ik heb een simpele flow waarbij een Eufy Bewegingssensor een Philips Hue lamp aanzet. Dit werkt alleen als ik in de Eufy app de pushnotificaties aanzet voor deze bewegingssensor.
Echter ontvang ik bij beweging iedere 10 seconden een pushmelding wat natuurlijk erg irritant is. De meldingen uitzetten in de instellingen van iPhone is geen optie omdat ik dan ook geen meldingen meer ontvang vanuit de Eufy deurbel en de Eufy camera’s in de tuin.
Is er een andere mogelijkheid?
Hi @TCremers
Nee dit is wat het is zonder notificaties werkt het niet
Hoi
Hoe een extra account aan te maken in Eufy of bedoeld u een uitnodiging sturen en dan alle rechten verlenen?
Hi @Pieter_van_Berlo
Ja uitnodiging versturen inderdaad