[APP][Pro] Eufy Security (NL 🇳🇱)

@Ria_Banis Hebben we het over snapshots of over event afbeeldingen? Dan zijn namelijk 2 verschillende dingen.

Ok. Ik weet even het verschil niet. Wat ik nu net wel constateerde is dat mijn dashboard ((in Hdashboards) wisselde naar het voordeur dashboard (op de flow met melding) dus dat werkt weer. Ook werd het actuele beeld getoond
Maar in de Homey app zie bij de oprit camera dit:

En dat beeld is ook niet het meest recent maar ook weer niet van 15 uur geleden.

@Ria_Banis dan ligt het niet aan de Eufy app maar aan Homey zelf die de afbeelding niet weergeeft. Aangezien de app netjes de abfeelding update. Kan je eens de homey webapp openen en kijken of hij daar wel update?

In de web app wordt wel de juiste weergegeven.

1 Like

Hi, een nieuwe Homey gebruiker hier. Ik probeer mijn Eufy-apparaten te koppelen. Dat gaat goed met de verschillende camera’s, maar niet met mijn deurbel (type T8213). Daar krijg ik steeds een foutmelding bij het koppelen. Ik heb geprobeerd om met een alternatief account waarmee ik de deurbel gedeeld heb in te loggen. En ook met U.S. als locatie. Maar de foutmelding blijft. Wat kan ik nog proberen?

@Ria_Banis dan graag support ticket maken bij homey

Ga ik doen

@Joost_de_Baaij voeg je deze toe als een dual batterij deurbel?
Het is namelijk batterij variant, ook al sluit je hem bedraad aan

Ik had hem inderdaad als dual bedraad toegevoegd omdat die zo aangesloten is. Ik begrijp nu dat het een combi is en dat ik de batterij-optie had moeten kiezen. Ik heb het opnieuw geprobeerd. Het is nu gelukt! Dank voor de snelle hulp.

1 Like

hoe kan ik het 2e beheersaccount(aangemeld op een andere telefoon, in een andere app) beheerdersrecht geven op mijn 1e huis?

Hoi @Edwin58
Wat bedoel je precies?

Gaat je vraag over Eufy in Homey?

Ja dat klopt. Ik wil een 2e beheerderswccount aanmaken. Om Eufy in Homey te gebruiken.

@Edwin58 Oke, maar wat is precies je vraag? Ik wil je graag helpen, maar het is mij nog onduidelijk wat je precies wilt

Hoe krijg ik het 2e beheersaccount. Ik heb op een andere telefoon eufy geïnstalleerd en mn huis (van een andere telefoon) gedeeld. Maar hoe krijg ik dan een 2e beheersaccount? Op m’n 2e telefoon ben ik nu een bewoner van het huis op m’n 1e telefoon. Maar geen 2e beheerder van dat huis.

@Edwin58 Als ik je goed begrijp wil je 2 verschillende accounts koppelen in Homey?
Dat kan niet. Dan moet je je huis delen met je andere account

als je vraag is hoe je een 2e account aanmaakt. In de Eufy app op je telefoon:

Share Device: Side Menu> Share Management > Control Center>Share Device> Invite>Admin/Guest > Associated device > his/her Email address.

Gevonden, thnx. Ik deelde de woning, dat ging niet. Maar moest apparaten delen :grinning:

1 Like

Bij het inloggen in de Eufy app, binnen Homey. Krijg ik steeds de volgende melding, iemand een idee? (heb intussen 2 accounts)

@Edwin58 nee geen idee, Misschien handig als je aangeeft om welke camera het gaat

Eufycam3, maar ik zie de app’s binnen Homey helemaal geen apparaten staan :thinking: er gaat iets niet goed :frowning:

@Edwin58 wat bedoel je precies? En graag een diagnostisch rapport sturen