[APP][Pro] Eufy Security (NL 🇳🇱)

Hi Martijn, en anderen.

Terugkomend op mijn eerdere vraag over het snoozen van de deurbel.

Ik merk dat de homebase wel wordt gesnoozed als mijn flow wordt gestart maar zie het niet terug in de eufy app. Daar kan ik opnieuw op snoozen drukken. Kan dat kloppen? Hoort dat?

Daarnaast is er de mogelijkheid dat de snooze automatisch wordt opgeheven, anders dan de 1, 2, 4, 6 en 12 uur zoals eufy dit ook in de app heeft. Bijvoorbeeld met variabelen?

Ha Martijn,
De vraag heb ik eens langs zien komen, maar nergens een duidelijke ‘nee’ kunnen vinden :slight_smile: dus bij deze; is er een mogelijkheid om een Eufy cam te laten starten met opnemen, op aangeven van Homey? Geen stream, puur het starten van een opname zoals je dat in de Eufy app ook kunt (zolang je de stream in-app in beeld hebt). Biedt veel mogelijkheden wanneer dat kan, maar ik kan wel wat technische beperkingen bedenken waardoor dit mogelijk niet zo kan/gaat werken.
Bedankt!

Hi @Erroll

Ik ga dat even checken

Het uitzetten kan wel door nog een keer de snooze kaart te gebruiken en alles op uit te zetten

1 Like

Hoi @WS95
Nee helaas kan dat niet
Dat zou echt een van de opties zijn die ik zelf ook zou willen. :stuck_out_tongue:

Helaas, maar bedankt! Ook zonder die toevoeging top-functionaliteit. Thanks voor je app!

Ander punt waar ik tegenaan loop is dat er best wat tijd zit tussen het moment waarop Eufy beweging ziet en het moment waarop dat ook bij Homey aankomt. Mijn lampen gaan aan obv die beweging, maar daar zit zo 3-4 seconden tussen. Daarover nog tips of ideeen? Geen idee waar de delay zit overigens, kan prima aan de kant van Eufy zijn.

1 Like

@WS95 ja delay is er altijd helaas
Je zou nog kunnen kijken naar streaming kwaliteit maar meestal is dit gewoon latency van eufy :frowning:

Duidelijk. Zal eens op lagere kwaliteit proberen! Anders toch maar wat zigbee motion sensors in de tuin :wink:

1 Like

Beste Martijn,

ik kan dit niet terug vinden in de chat, maar ik zoek een functionaliteit om de sirene te versterken door bijv mijn sonos systeem mee te laten ringen via soundboard. alleen kan ik geen alarm getriggered vinden. moet dit of kan dit alleen via de contacten of bewegings sensoren?

Hoi @Leroy_N
Misschien kan je ook vertellen welke apparaten je hebt?

Hey martijn ben er aan uit. Maak gebruik van generic alarm turned on. In combinatie met sonos play soundboard. Wavje uploaden. Wil je dat het ook nog een keer stopt zorg dan dat een en silent Wavje gebruikt met een 2de flow om de boel uit te zetten

1 Like

@Erroll Ik heb het proberen te reproduceren maar de homebase snooze werkt bij mij wel.
Ik zie netjes een snooze icoon verschijnen in de eufy app.

Kan je een screenshot sturen wat je bedoelt?

Hi Martijn,

Bedankt voor je reactie.

Nu gaat het wel goed en zie ik snooze icoon wel.
Het uitzetten van de snooze had ik verkeerd staan. Ik had niet alles op uit.

Had je nog kunnen kijken naar de variabelen?

1 Like

@Erroll nee, dat kan niet met variabelen

Hi Martijn ,
Ik heb per ongeluk een dm gestuurd en zag later dat niet handig was. Excuses.
Als ik een of twee camera’s heb uitgezet en even later zet ik ze weer aan dan zie ik deze camera’s in Homey nog steeds uit staan . Hierdoor werkt een van mijn flows niet goed.

Flow : als beveiliging status gewijzigd wordt en die camera’s staan aan 10min later zet ze uit. Maar omdat status van camera’s in homey is dat ze uitstaan dan ziet homey niet dat ze aanstaan (zie foto) en vervolgens worden camera’s niet uitgezet.

Is er een oplossing hier voor ?
Ik hoor graag van je.
Groet, Morteza

Camera’s staan eigenlijk altijd allemaal aan. De modus wijzig ik via flows.
Meldingen worden wel weer geregistreerd. Heb nog niet geconstateerd of bijvoorbeeld het hal licht aangaat als iemand de oprit oploopt.

Ik zie dat de snapshot wel de nieuwste is maar de update tijd is niet correct (kon het vergelijken met de Ring :face_with_hand_over_mouth:)

@Ria_Banis sorry bericht was niet voor jou bedoeld :wink:

Geeft niet. Maar hopelijk helpt mijn aangepaste info jou weer verder.

@Ria_Banis sorry ik zou niet zo goed weten wat je bedoelt
Ik heb je van de week geholpen in het andere topic en heb geen bericht terug gehad dus lijkt mij dat dat opgelost was :wink:

@Mor_Mor
Zet je camera’s uit via homey of via eufy zelf?

Dit is hetzelfde probleem. Ik heb de app “gerepareerd “ maar de snapshot gaat nog steeds niet goed. (Sorry dat ik niet meer een update had gegeven maar ben ziek geweest).