Hi @marco1970
Zou je het apparaat kunnen repareren En daarna een nieuw diagnostisch rapport sturen?
Dan hoop ik te kunnen zien wat er mis is
Op dit moment zie ik vrij weinig
heb een 2e eufy account aangemaakt, na enig klooien is het gelukt.
nu is alles zichtbaar. gelukkig. en weer wat geleerd.
nu gaat ik proberen een flow te maken "als er aangebeld wordt’ en wij zijn thuis en het is donker dan de lichten aan in de hal. de vraag is hoe zet je deze dan weer uit…als je tips hebt dan graag.
voor de rest ga ik op onderzoek uit
gr marco
@marco1970 fijn om te horen dat het gelukt is!
Je kan altijd de lichten met een vertraging weer uit laten gaan, maar daar zijn verschillende oplossingen voor. Maar ik denk dat je op dit forum vast wel wat topics kan vinden met handige tips
martijn het is gelukt, eerste advanced flow met eufy die de hal verlichting automatisch aanstuurt als er wordt aangebeld en als wij 2 thuis zijn. ik wil er ook nog een als aan toevoegen met lichtsterkte maar heb nog geen motion sensor in hal hangen.
uitzetten gaat automatisch na 2 minuten.
vraagje zou het mogelijk zijn dat eufy als wij niet thuis zijn er er wordt aangebeld of er loopt iemand in de nacht voor de deurbel wij daar een snapshot van krijgen op de telefoon of op het toekomstige dashboard?
of vraag ik nu te veel
@marco1970 zeker, er zijn 2 mogelijkheden:
- event abfeeldingen: deze krijg je bij een beweging of persoon detectie.
- snapshot afbeeldingen: Zie FAQ Q14: [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum
Heb mijn flow gedeeld ter inspiratie:
thanks ik ga aan de slag met jou flow foor de screensshots. vraagje in mijn flow ( ben beginner he )
gaan de 3 hue lampen aan volle bak. dit werkt prima. alleen als ik ze bv 60% wil laten branden tijdens de flow dan moet ik iets aanpassen en dan lijkt het alsof ik ipv de hal de lampen los moet toevoegen…of kan dat anders…
gr marco
@marco1970 Klopt inderdaad.
Geen probleem om hier trouwens Eufy flow vragen te stellen, maar verder wel graag on-topic blijven
Anders even zoeken op het forum of op Facebook
na een dag genoten te hebben van de werking tussen eufy en de hue lampen werd ik vanmorgen wakker en zag dat de verbinding tussen de homey en de homebase ( en de aangesloten camera’s en deurbel ) verbroken is.
de rode driehoekjes dus. ik heb beide herstart zonder dat het opgelost is. wat zou de reden kunnen zijn? en hoe los ik dit op zonder al te veel handelingen?
hoop dat je me even kan helpen
onderstaande diagnose helpt misschien
83ce5d1a-74b1-4df4-9e47-197250f065a3
gr marco
Hi @marco1970
Even een repair proberen
In mobiele app apparaat openen en dan op repareren drukken
hi martijn bedankt voor de snelle reactie en inderdaad dit heeft geholpen. heb te maken denk ik met het feit dat de homey op de een of andere manier zijn verbinding verliest met wifi en weer hersteld. dit zie ik steeds in de tijdlijn. heb al ff een ticket aan laten maken.
gr marco
martijn, een vraagje, deurbel “take snapshot” zie ik niet staan als kaartje bij mij eufy systeem in homey. jij hebt deze wel en verstuurt die via whatsapp in jou flow ik heb een S330 / T8213.
kan ik dit zelf toevoegen?
gr marco
@marco1970 zie FAQ Q14 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum daarin staat hoe het werkt
Hallo Martijn,
Heb net wat Eufy apparatur gekocht, Met succes de Homebase 3, en de E34o toegevoegd, maar de S3 Pro lijkt niet te werken. Kan er ook niks van vinden in dit topic.
Kan het dat dit apparaat nog niet is opgenomen in je App of moet ik iets anders proberen.
Heb de 2Pro, E330 Professional en de Cam3 geprobeerd
Hoor het graag
Erik
Hi Erik
Klopt dit is niet het hoofd topic.
Zie [APP][Pro] Eufy Security - #5 by martijnpoppen
goedenavond.
ik heb een vraagje.
ben net bezig met dashboard te ontwerpen.
aan zich gaat het best wel redelijk. ik snap alleen een ding niet en weet ook de oplossing niet.
De eufy cameraś verversen niet het beeld. ofwel er blijft een image staan van een dag geleden.
Op alle 3 de cameraś zie ik dit gebeuren in het dashboard. Wat moet ik doen/instellen om bv een x per uur of zoiets de nieuwere image hierin te krijgen? activeer snapshots staat aan.
moet ik nog ergens toestemming geven of zoiets?
in de eufy app kan ik wel handmatig op een camera kiezen en dan krijg ik een nieuw image in de eufy app. maar dus niet in het hdashboard of in het normale dasboard en ook niet in de homey app
graag tips, alvast dank
gr marco
@marco1970
Zie FAQ Q3 en Q14 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum
Je moet hier dus wel echt zelf iets voor doen
Zodra de image geupdate is wordt hij ook automatisch geupdate in het dashboard
vraag, begrijp ik het goed dat je 30 snapshots per dag kunt gebruiken?
dit betekend dus bv een flow per camera waarin je een keer per uur een snapshot maakt die automatisch dan je dashboard vult?
alvast dank voor je antwoord.
gr marco
@marco1970 klopt. tenzij je de self hosted variant gebruikt. Maar aangezien ik het op een server heb staan en geen torenhoge kosten wil staat het gelimiteerd op 30
Hallo hebben er meer mensen last van de eufy apparaten er elke keer uitknallen en dan niet meer te bereiken zijn behalve na een herstart van de app in Homey?
Hierdoor werken elke keer mijn flows van het alarm niet.
@Martin_De_Vries ja meer mensen last van lijkt door een Homebase update te komen. Tot nu toe lijkt oplossing om de Homebase en Homey te herstarten