@Joni-be in het algemeen. Zonder notificaties heb je geen wijzigingen in homey
en ik zie bij een deurbel dat je kan flow kunt maken met ‘Persoon Gedetecteerd’ in eufy zie ik dat hij de persoon wel herkent maar in homey komt de persoon binnen als UNKNOW. Moet ik nog iets toegang geven?
@Joni-be dat is afhankelijk van welke deurbel en/of Homebase
Homebase 3 en deurbel T8213 (deze aangeduid, Dual Deurbel - Batterij (S330 / E340))
@Joni-be dat zou moeten werken mits de persoon ook daadwerkelijk herkend wordt in de Eufy app.
Ik hou je op de hoogte als ik nieuws heb.
@martijnpoppen hier een diagnose rapport 05e181bd-cf37-49f2-a6ae-810c8e36f9f7 ik heb een flow die een alarm moet uit/aanzetten bij aanwezigheid of afwezigheid maar dit werkt niet meer, de rest van de flow werkt wel. Hij verandert de beveiligings mode niet.
@Joni-be FAQ Q1 - A4 gelezen? [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum
Deze staan goed zoals in de Q1 A4
@Joni-be Ik zie ook geen notificatie binnenkomen in je report. Dus ik kan niet heel veel doen uiteraard.
Kan je iets vertellen over wat je zou verwachten? Ik in zo’n rapport natuurlijk niet jouw use-case zien
als iemand thuis komt, hij het alarm wijzigt.
hij detecteert wel als er iemand thuis komt, en voer ook de notificatie ‘Alarm thuis’ uit maar alarm wijzigt niet naar ‘Thuis’
@Joni-be aha je wilt van Homey naar Eufy.
Ik zou aanraden even de Eufy app in Homey te herstarten. Dan kan hij opnieuw een P2P verbinding aanmaken
Zag ook wat errors in het report van oude devices, dan los je dat ook direct op ![]()
Oké dat heeft het idd opgelost, best dan als er iets toegevoegd of verwijdert wordt, even de Eufy app in Homey herstarten? (Misschien is dit best practices en wist ik het nog niet, bij deze wel)
@Joni-be zou in theorie niet moeten, maar eufy heeft soms wel de neiging een client te blokkeren.
Misschien heb je dat ook wel eens gemerkt als je op je telefoon een event wilt terugkijken in de Eufy app dat dat met geen mogelijkheid lukt totdat je de app herstart. Is een Eufy issue dus ![]()
martijn,
ik ben nieuw hier en heb net mijn homey geinstalleerd. alles gaat prima op een ding na.
na restart van mijn homey heb ik ook de rode driehoek op mijn homebase 3 en de deurbel.
ik heb alles gereset zonder succes. ik kom niet verder dan het captcha schermpje in de homey app.
dit nadat ik ze opnieuw heb proberen te installeren. Als ik hier de 4waardes invul stopt het.
ofwel nu lukt het dus helemaal niet meer.de cameras zijn wel online te bekijken op
https://mysecurity.eufylife.com/#/camera
op de tijdlijn in de homey app zie ik steeds “eufy security-captcha required”
hopelijk heb je een idee waar ik iets fout doe.
gr marco
Hoi @marco1970
Graag een diagnostisch rapport sturen
martijn
voor het eerst gedaan en er kwam dit nummer uit 64861228
heb je hier wat aan?
alvast dank voor de medewerking
gr marco
Hi @marco1970
Helaas dat is het diagnostische rapport voor medewerkers van Homey
Zie de howto [APP][Pro] Eufy Security - #2 by martijnpoppen
Dit is geen Eufy diagnostic rapport.