[APP][Pro] Eufy Security (nl)

@HansS welke camera heb je? Bij sommige camera’s is het aan/uit precies verkeerd om. Dus kan zijn dat ik jouw model gemist heb

Heel bijzonder maar had nu pas even de tijd om weer wat te testen en wat schets mijn verbazing, Het werkt nu zoals ik het verwacht… Aan en Uit zoals altijd en beelden worden weergegeven.

Top dat je deze driver voor Eufy hebt gemaakt en je zeer snelle support, Chapeau!

1 Like

Ik heb 3 maal de Cam 2 Pro en de batterij deurbel via de beltrafo aangesloten

1 Like

Mooi dat het werkt! :smiley:
Geen dank. Ik doe het graag

1 Like

Het valt mij op dat de Eufy beelden bij gebruik buitenshuis erg lang moeten laden.
Komt door de koppeling met Homey of is dit normaal?

@Wout-1976 bedoel je in de officiële Eufy app?
Dat kan meerdere factoren hebben maar de Homey Integratie heeft daar geen invloed op.
De Homey Integratie moet je eigenlijk zien als een extra smartphone die is ingelogd op Eufy

@martijnpoppen welke factoren bedoel je? Ik hoop er iets in te kunnen verbeteren…… :wink:

@Wout-1976
De verbinding tussen je homebase en camera en dan ook nog je 4G verbinding naar je Eufy toe. Maar ik heb dit ook hoor. Volgens mij is dit ‘normaal’ voor als je niet in hetzelfde netwerk zit

@martijnpoppen ik heb een vraagje

Ik heb een flow die een stream start en de url cast ik naar mijn google hub. Maar mijn cast stopt na ongeveer 15 seconden.

Als ik de url via chrome start gaat die wel door.

Maar als ik de stream dan stop via homey dan zou de stream die loopt via chrome toch ook moeten stoppen.

Maar die blijft streamen

Denk ik verkeerd?

Groeten
Ron

Hoi @Ron_Meijsen ,
Volgens mij stuur ik je net een antwoord op je vraag op Facebook :wink:

De stream is in totaal 5 minuten geldig.
Dus vanaf het moment dat je de stream start. Het maakt dan niet uit op welk apparaat je de stream opent hij blijft die 5 minuten doorlopen.

Gebruik je de flow zo? :

Hi, ja ik heb exact dezelfde flow. Maar de hub stopt gewoon na 15 seconden en gaat terug naar het standaard scherm. Ik zal morgen even met andere urls proberen.

Ik hou je op de hoogte. Bedankt voor je top werk.

Bedankt.
Ron

1 Like

Met Homeydash zijn op andere topics ook verhalen te vinden dat Homeydash van 10-15 sec stopt. Dat lijkt te maken te hebben met een Fuchsia firmware update voor de Google Nest Hub die geleidelijk uitgerold wordt. Athom schrijnt hier ook naar aan het kijken te zijn - het heeft er de schijn van dat Homey een niet vertrouwd apparaat is voor de hub o.i.d.

1 Like

Hi gelijk geprobeerd. Klopt inderdaad homeydash cast ook maar 10-15 seconden naar de hub. Dat is irritant…

Hopen maar dat het snel opgelost wordt.

Als ik voor tijdelijk de bel met google home direct koppel kanik dan ook streamen?

Het liefst regel ik alles met homey maar als het niet anders kan :cry:.

Thanks

Voor zover ik weet streamt Eufy niet zelf n.a.v. een bel. Je kunt wel “Hey google toon voordeur” zeggen (aannemende dat je de deurbel “voordeur” hebt genoemd).

Hi

Ik heb het net geprobeerd. Inderdaad moet je het aangeven en dan duurt het heel lang voordat er iets getoond wordt. Als ik vanuit homey streamen start ongeveer 4 seconden. Rechtstreeks via google home ongeveer 10 seconden.

2 Likes

@martijnpoppen Ik heb sinds deze week een Eufy deurbel en ben erg tevreden over de app en de uitleg hier!
Echter heb ik nog wel een probleem die ik nergens tegen kom. Als er een stream laat starten doordat er op de bel gedrukt wordt, dan begint die gelijk de stream. Maar ik heb hierin wel een vertraging van zo’n 15 seconden. Als ik dus wil zien wie er voor de deur staat, dan is die gene al bijna weer vertrokken. Enig idee hoe dit kan? Overigens heb ik deze vertraging niet via de Eufy app zelf.

Hey @Roy609 ,
De Eufy Homey app gebruikt dezelfde stream als de website van Eufy.
De stream via de app kan niet via Homey worden afgespeeld Aangezien dat een P2P stream is.

Kijk eens op mysecurity.eufylife.com of je de vertraging daar ook hebt. Dat is dezelfde stream namelijk.

Soms heb ik die vertraging ook, maar meestal is bij circa 2 seconden bij mij. Een hoge upload en download snelheid is wel handig om te hebben

Als ik op de website zelf de stream bekijk, dan heb ik inderdaad ook een vertraging van zo’n 2 seconden. Maar als ik hem via Homey weer laat starten op de Google Hub dan is het weer ruim 15 seconden.
Waar kan hem de vertraging dan in zitten?

Dan gok ik eerder tussen de Google hub en internet. Want het enige wat Homey doet is de stream openen. Dat is hetzelfde als je op de website op play drukt
Verder doet Homey niks met de stream

Google Home is bij mij ook een stuk trager met laden dan online, maar 15 seconden haal ik niet denk ik, dat lijkt mij wel erg lang. Zal straks wel eens even timen