[APP][Pro] Eufy Security (NL πŸ‡³πŸ‡±)

Hi @F2023_F
Ja bekend probleem en wordt aan gewerkt!

1 Like

Goedendag @martijnpoppen
Ik een simpele vraag. Ik heb deze Eufy dual 2 bel en een HB 3 gekocht.
https://www.coolblue.nl/product/926421/eufy-video-doorbell-dual-2-pro-homebase-3.html
Ik heb de HB3 en de bel beiden gekoppeld aan Homey.
Alleen de bel heeft een accu en kan ook bedraad worden aangesloten.
Welk type moet ik nu kiezen tijdens koppelen? (Wat heb ik gekozen, en kan je de verkeerde kiezen?)
Ik heb geen idee meer wat ik heb gekozen want het ging niet helemaal zoals ik wilde.
Maar als ik nu aanbel krijg ik ook een melding in de tijdlijn, die flow heb ik gemaakt, dus dat werkt.
Moet hem nog bedraad aansluiten, nog geen tijd voor gehad. Moet hem zelfs nog ophangen. :wink:

1 Like

Hey @Mike1233
Aangezien je de battery deurbel hebt gekocht voeg je de batterij deurbel toe.
Er is ook een deurbel in omloop die op 230v aangesloten wordt en dat is de bedrade deurbel.

Kortom een batterij deurbel die aangesloten is op de beltrafo blijft een batterij deurbel :slight_smile:

1 Like

@martijnpoppen Heb zojuist nog even een zak oliebollen naar je overgemaakt. :+1:t2:

1 Like

@Mike1233 super bedankt!!!

1 Like

Hallo allemaal,

Beste wensen voor 2024!

Ik heb twee accounts aangemaakt en bij beide heb ik 2FA uitgezet. Toch wordt mij bij het toevoegen van de Eufy app in homey om een 2FA code gevraagd. Wat doe ik verkeerd?

@iMike krijg je een 2FA of een catpcha code?

2FA

@iMike Kan je een screenshot sturen?

@iMike dan staat 2FA niet uit in je account. Je kan dit valideren op https://mysecurity.eufylife.com

Ik zie daar niets staan over 2FA.

@iMike heb je daar ingelogd?

Ja, ik heb met beide accounts ingelogd en bij beide staat niets over 2FA.

@iMike En als je in je app kijkt?
Links-bovenin, hamburger menu, controle centrum, 2-factor-authenticatie.
Aan de rechterkant staat op die regel dan aan of uit.

1 Like

Staat uit.

@iMike heb je de Eufy app al herstart in Homey? Misschien een caching probleem oid

@martijnpoppen Excuus had het niet gezien. De bril niet op tijdens t gebruik van de telefoon lol.
Als ik het vervang voor persoon dan kan ik geen tag toevoegen. Kan dit kloppen? En het liefste wil ik gewoon als er beweging wordt geconstateerd dat de lampen aan gaan. Een persoon bijvoorbeeld is ook beweging. Hoe kan ik zorgen dat met elke beweging bij deze camera’s een flow wordt afgetrapt?

@martijnpoppen Heb het getest met beweginsmelder gaat aan. Dit werkt. Maar duurt bijv. 5-10 seconden voor de led lamp aan gaat. En ik snap dat er wat tijd tussen zit. Is er een mogelijkheid om dit proces sneller te laten werken.

@Sibren_ter_Hove dat hangt puur van het netwerk af en hoe snel eufy constateert dat er beweging is, daarnaast zit er ook nog een vertraging tussen Eufy en Homey. Dus meestal duurt het wel lang.