[APP][Pro] Eufy Security (NL 🇳🇱)

@mravensberg je email en wachtwoord zijn onjuist: in de logs zie ik Email address or password incorrect.

oke, vreemd, maar ik ga het account opnieuw instellen. Dank! Kan ik dat toevallig ook ergens zelf in een log zien?

Veel dank alvast!

gevonden, username was ook hoofdlettergevoelig :frowning:
dank voor de snelle reactie

1 Like

Goedemorgen,

Sinds de update van gisteren komen er bij mij geen meldingen (huildetectie, aanbellen, etc.) meer binnen van mijn Eufy camera’s, waardoor flows niet getriggerd worden.
Ik heb de Homey opnieuw opgestart, de app opnieuw opgestart, de verbinding gerepareerd, maar dat mag niet baten.
Zie ik iets over het hoofd?

Groet,

Marc

@Marc-227 check even FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Hi Martijn, de instellingen in de Eufy-app staan volgens mij goed (pushmeldingen staan aan) voor de devices waarvoor ik die wil gebruiken.

@Marc-227 kan je een diagnostisch rapport sturen?

Jazeker: c580d2a4-120c-4a1a-8447-31aa4e6895a0

@Marc-227 Voordeur heeft een persoons detectie gehad zie ik in het report. Dus het werkt wel gewoon. Kan je iets meer vertellen over hoe je camera’s verbonden zijn en welke modellen je hebt?

Voordeur (E340) heeft inderdaad een persoonsdetectie gehad, maar het gaat om het aanbellen. Vandaag is er om 11:22, 11:46 en 13:16 aangebeld (is ook terug te zien in de Eufy-app, maar niet bij Homey). Dit apparaat heb ik gisteren pas toegevoegd aan Homey, omdat deze eerder niet ondersteund werd.

Voor 09:00 is er in de Eufy-app te zien dat er door twee camera’s (allebei E220) meerdere keren gehuil is gedetecteerd, maar dat is niet te zien bij de apparaten binnen Homey. Deze twee apparaten zijn al langere tijd gekoppeld aan Homey en de meldingen werkten tot voor kort zonder problemen.

Zou het kunnen helpen om de apparaten te verwijderen uit Homey en ze opnieuw toe te voegen?

Heb je dit aan staan bij de notificatie instellingen van je deurbel?

Nee Homey reageert op basis van push notificaties. dus opnieuw toevoegen zal niks veranderen

Zorg ervoor dat alle detecties aanstaan:

De instellingen van Voordeur staan gelijk aan die in jouw voorbeeld.

Voor de E220’s zijn de instellingen als volgt:

@Marc-227 en voor de indoor cams heb je ook push notificaties aan staan in de beveiligings modus?

Dit zijn de huidige instellingen:

Ik zag dat de E340 ook temperatuur zou moeten rapporteren. Met welk interval gebeurt dit? Bij mij staat er op dit moment dat de laatste update 17 uur geleden was.

Ja dat ziet er goed uit.
Krijg je ook push notificaties op je telefoon van Eufy?

Temperatuur duurt altijd even zie [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum Q5

Pushnotificaties vanuit de Eufy-app komen prima en zonder enige vertraging binnen op onze telefoons.

@Marc-227 kan je proberen eufy app te herstarten in Homey?

Zojuist heb ik de app weer opnieuw opgestart. Nu komen de meldingen binnen zoals het hoort. Geen idee waarom het hiervoor niet werkte, maar in ieder geval hartelijk bedankt voor de hulp! :slight_smile:

1 Like

Top dat het werkt !

Beste allen,

Allereerst fijne kerstdagen!

Ik heb een vraag betreffende het verbruik van de accu. De accu van mijn Eufy Video deurbel raakt snel leeg ( max 20 dagen ) sinds deze gekoppeld is aan de Homey. Voorheen haalde ik met gemak 90 dagen. Is dit een bekend fenomeen en kan er nog iets aangepast worden zodat de accu langer meegaat?

Alvast bedankt!