[APP][Pro] Eufy Security (nl)

@Bram_Borms dat had je niet erbij vermeld :wink:

Maar dat is een instellings probleem. Zie FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

ah sorry,
Ik heb ook een iphone, maakt dit uit voor de notificaties ?
ik heb nu alle meldingen aanstaan. Toch werkt het niet :upside_down_face:
toch bedankt voor de moeite al

@Bram_Borms nee dat maakt niet uit.

Kijk eens in de device tab of je daar wel meldingen ziet?

dit krijg ik te zien,
maar er hebben al veel meer bewegingsdetecties plaats gevonden

@Bram_Borms En je hebt FAQ Q1 gevolgd en in alle beveiligings modi krijg je notificaties? krijg je wel notificaties van de Eufy app zelf?

ja daar krijg ik overal wel een melding

@Bram_Borms een notificatie of een melding? :stuck_out_tongue:
Heb je de Eufy app in Homey al herstart?

Flow met Eufy deurbel werkt wel maar als er aangebeld wordt is er geen reactie op homey pro 2016-2019. Het heeft tot een maand geleden gewerkt.

Ik voeg een screenshot van de flow mee.
Homebase 2 Eufy en deurbel zijn aangemeld bij Homey.
Wat gaat hier verkeerd?

@Rene_van_den_Heuvel lastig te zien aan alleen een screenshot :wink:

Heb je al geprobeerd je Eufy app in Homey te herstarten?

hoi Martijn je bedoeld repareren van de app?
RenΓ©

@Rene_van_den_Heuvel herstarten. Niet repareren :stuck_out_tongue:

Ik heb zoals in de Homey app benoemd wordt een 2e bewoner in huis die de inlog verzorgd voor de app Eufy binnen Homey. Helaas zie ik dan een rood driehoekje in de tegel van deurbel en Homebase 2. Reparatie wil ondanks of misschien door 2 factor autorisatie maar niet lukken. heb je nog tips?

RenΓ©

@Rene_van_den_Heuvel Misschien handig om even te vermelden welke stappen je neemt. Gisteren vroeg ik of je de app wilde herstarten, maar inmiddels zijn we bij repareren aangekomen.

Ik wil je graag helpen, maar vermeld dan even wat de stappen zijn die je hebt ondernomen en welke problemen je ondervindt.


Je geeft aan dat je een rood driehoekje ziet. Wat geeft het apparaat aan als je er op klikt? Een rood driehoekje heeft namelijk altijd een melding.

@Rene_van_den_Heuvel zoals het apparaat zegt maakt hij verbinding. Dus even geduld en dan werkt alles. Tenzij anders vermeld. Aangezien Homey wat stappen moet doorlopen om te kunnen verbinden duurt het langer en zie je deze driehoek

@martijnpoppen

Ik vroeg mij af. Is er ook een mogelijkheid om een stream te laten starten op je telefoon via de Homey app?

Ik had een flow aangemaakt dat als de deurbel word ingedrukt dat er dan een stream start maar er gebeurd totaal niks.

Of is het niet mogelijk om via de Homey app zelf een stream te starten? Zodat je niet via de eufy app het live beeld hoeft te bekijken. Overigens komen de beweging meldingen met foto wel gewoon binnen via de Homey app.

Alvast bedankt.

Mvg,

Jerry

Hi @Jerry_Gorter

Nee helaas niet mogelijk en in de nieuwste udpate zal de stream kaart ook verwijderd worden. zie ook : [APP][Pro] Eufy Security - #5 by martijnpoppen

OkΓ© dan weet ik voldoende dan ligt het niet aan mij :grin:. Ben nog niet zolang in het bezit van mijn eerste Homey 2023.

Dank je wel voor je snelle reactie.

Fijne dag nog toegewenst.

1 Like

Hallo @martijnpoppen, Ik probeer mijn S40 camera te koppelen, maar na inloggen met een tweede eufy account, krijg ik toch geen apparaten gevonden. Ik heb zowel het hele huis gedeeld aan het 2e account en later een specifieke camera. Maar beide lukken niet.

Op het hoofdaccount ben ik ingelogd op de eufy app. Op de homey met het 2e account

Kan ik nog wat anders proberen?
Alvast dank
Marcel

@mravensberg ja een diagnostisch report sturen :wink: