[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Gisteren ook een nieuwe eufy deurbel geplaatst nadat mijn ring stuk ging.

In homey werkte hij perfect. 2 of 3 keer een “bewegings” melding gehad. Ook de knop werkte Daarna krijg ik geen updates via homey. Ook niet bij een knop indrukken.

Deurbel voorzien van een beltrafo

Eufy geeft wel meldingen.

Heb in eufy een extra account aangemaakt. F2a uitgezet.

Deur bel al 3keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd in homey. (Hierna doet hij het eventjes)

Test versie heb ik zojuist ook geprobeerd maar dit werkt helaas ook niet…

Weet iemand wat ik hier aan kan doen ? Of is eufy toch niet zo goed ?

De bel wat ik besteld heb:

Eufy Video Deurbel Met Basisstation
Art. No.: EUF_ANK-E82101W4 Besteld bij robshop

@Patrick2 heb je [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum Q1 al gecheckt?

Install test voltooid. Nu kom ik 1 stap verder; inloggen lukt maar na invoeren van de captcha krijg ik de melding dat er geen apparaten gedeeld zijn. Vervolgens geprobeerd om de set (apparaten) opnieuw te delen in de mobiele eufy app. Ik krijg de melding dat de apparaten reeds gedeeld zijn. Hier houdt het weer op.

@Stk.058 en de apparaten zie je wel als je inlogt op https://mysecurity.eufylife.com?

En je hebt ook regio EU geselecteerd??

Hé Martijn.

Dit had ik idd ook al bekeken en heb dit goed staan.

Ga morgen nog maar eens proberen alles opnieuw te installeren kijken als het dan wel lukt.

@Patrick2 je kan altijd even een diagnostisch rapport sturen dan kan ik met je meekijken
Alvorens je dat doet wel even zorgen dat er beweging geregistreerd is

Ja en Ja

@Stk.058 je kan altijd even een diagnostisch rapport sturen dan kan ik met je meekijken

Dag Martijn,

Ik moest even uitdokteren waar het rapport aan te maken, maar het is gelukt. De code is : 02A652CC.

Groet Jurejen.

Verzonden vanaf Outlook voor Android

Hoi @Stk.058
Dat is een Homey rapport die alleen door medewerkers van Athom gecheckt kan worden

Voor de Eufy app zie: [APP][Pro] Eufy Security - #2 by martijnpoppen

Excuses… hier de juiste code: 296458d5-4fdb-46fd-8dc4-58762a199e28

Verzonden vanaf Outlook voor Android

@Stk.058
Volgens het rapport: Email address or password incorrect

Even app herstarten en proberen opnieuw in te loggen met juiste gegevens

Herstart van de app uitgevoerd en bij de 2e poging inloggen ging het goed. Het werkt!! Heel erg bedankt voor de hulp

2 Likes

Het Martijn, is dit nog de verwachting? Anders moet ik toch maar de testversie gaan proberen wil ik met een alarm kunnen werken deze vakantie.

@Rick_Klokje nog niet alle functionaliteiten zijn geïmplementeerd dus duurt iets langer dan verwacht.

hey Martijn,

zou je hiervoor een flow kunnen delen.

Momenteel heb ik deze flow maar hij stuurt nooit een melding

Heb ik verkeerde logica of variabele gebruikt ?

@Bram_Borms geen idee, je kan ook even de persoon in je tijdlijn loggen en kijken of hij doorkomt

@martijnpoppen

hoe moet ik dat precies doen
#just beginning
:slight_smile:

@Bram_Borms dat soort zaken kan je hier op het forum vinden.(How to use tags in a flow)

Dit topic is specifiek voor app support en niet voor het maken van Flows :wink:

Okee Martijn,

maar het feit dat mijn app in homey niet werkt,
ook geen bewegings melding heeft toch hier mee te maken

In de Eufy app werkt alles wel