[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Ok, dank voor je snelle reactie!

Dan probeer ik het even met favoriete flows zodat ik ze allebei tegelijk zie in Homey!

1 Like

‘De Keypad werkt sowieso niet’ … Valt het te verwachten dat deze het binnen afzienbare tijd wel doet omdat het in de app lijkt alsof die wel wordt ondersteunt.
groet Sjef

@Sjef_Vermeulen wat zou je verwachten van de keypad in de app?

Want de keypad heeft geen functie. De Homebase zorgt voor de security modes. Maar de keypad zelf kan je niet bedienen

Edit: hou er rekening mee dat je replied op een comment van 2,5 jaar geleden :wink:

Ik had niet gezien dat de comment al 2.5 jaar oud is, maar blijkbaar is er in al die tijd niets veranderd en is het nog steeds niet mogelijk om het keypad op te nemen in Homey.
Wat ik zou willen: De verschillende modi van het keypad opnemen in een flow i.c.m. bijvoorbeeld Heimdall en daarmee huisalarm in- of uitschakelen.

@Sjef_Vermeulen zie mijn vorige comment.

De modi kan je al opnemen, die zitten namelijk in de Homebase. Het enige wat de keypad doet is de Homebase aansturen.

Als ik je goed begrijp (ik ben maar een amateur) zou ik de modi in de homebase moeten kunnen gebruiken om Heimdall aan te sturen. M.a.w. in de verschillende modi zetten. Als ik echter een flow zou willen maken zie ik bij de Homebase deze optie niet. Enkel: alarm gaat aan; alarm gaat uit; beveiligingsmodus gewijzigd → tag: gebruiker

@Sjef_Vermeulen Ja beveiligingsmodus gewijzigd is dan wat je wilt gebruiken toch ? :slight_smile:

ik zal eens proberen of ik er een werkende flow van kan maken. Bedankt

1 Like

Hallo, ik heb een e330 camera maar die staat nog niet in de lijst van de eufy app, kan iemand aangeven of dit nog gaat gebeuren? Ik had er 1 gekocht om te testen, beter dan op een accu naar mijn idee. Maar als dit op termijn niet gaat gebeuren zal ik wel andere moeten kopen. bedankt alvast voor de reactie Jan

Hoi @Jan_van_Breeschoten

E330 Is nog niet toegevoegd aan de LIVE versie.

Zie TEST: [APP][Pro] Eufy Security - #4806 by martijnpoppen

Bedankt voor je snelle reactie Martijn, ik wacht nog even af.

Geen probleem @Jan_van_Breeschoten verwacht komende week live te gaan met deze aanpassingen :slight_smile:

8967164e-c0cb-4dfb-9763-0b42340c72a7

Hoi Martijn, ik probeer de e340 deurbel toe te voegen in de homey. Helaas zonder succes. Ik gebruik in jouw app binnen homey hiervoor ‘ batterij dual deurbel’. Is dit juist?
Hoor het graag van je.

@Johanm3 zie 4 posts boven jouw post :wink: [APP][Pro] Eufy Security (nl) - #1326 by martijnpoppen

Ah oke. Geldt dus voor die E serie :sweat_smile:

@Johanm3 ja alle laatste apparaten van Eufy eigenlijk. :stuck_out_tongue:
de Homey app loopt wat achter qua integreren, maar dat komt omdat alles reveresed engineered moet worden

Dag Martijn,
Ik heb een extra admin-account aangemaakt en geaccepteerd in de app. Vervolgens uitgelogd en weer ingelogd met mijn “normale” account. Koppeling met de Homeyapp tot stand brengen… en dan stokt het . Ik krijg de eindeloze zandloper. De koppeling krijg ik niet voorelkaat. Wat kan/ moet ik doen?
Groet Jur.

@Stk.058 probeer je dit via de mobiele app of de Homey webapp?

Met de mobiele app de extra account aangemaakt. Met de mobiele app middels deze extra account ingelogd op de eufy app om te accepteren en de instellingen aan te passen voor deze account zoals aangegeven. Vervolgens met de mobiel homey app geprobeerd om de koppeling tot stand te brengen tussen de hardware Van eufy en homey.

@Stk.058 kan je de test versie installeren en dan opnieuw proberen? → [APP][Pro] Eufy Security - #4871 by martijnpoppen