[APP][Pro] Eufy Security (NL 🇳🇱)

@ChrisBoer :point_down:

1 Like

@ChrisBoer opgelost in 3.21.4 → [APP][Pro] Eufy Security - #4814 by martijnpoppen

@ChrisBoer graag contact via dit topic en niet via DM of Github…

Issues kan je hier melden :wink:

Hallo Martijn,

Excuses. Ja, ik krijg de afbeelding wel in de pushnotificatie op mijn telefoon. Dan ga ik dezelfde vraag maar even in de andere app stellen.

@Louis_M push notificatie van Homey of Eufy?

Ter verificatie. zie je de afbeelding wel in Homey als je je deurbel aanklikt?

Ok, ik heb nu versie 3.21.4 en deze werkt wel perfect, heb de deurbel er nu ook bij kunnen zetten en nu ook de homebase 3 en eufy cams weer actief, enige wat nu nog wel mist is the Eufy Mini Chime die ik niet kan toevoegen.

@ChrisBoer :point_down:

Ja, ik zie de afbeelding in homey als ik de deurbel aanklik. Het topic voor de chromecast app kan ik niet zo snel vinden hier. :upside_down_face:

@Louis_M denk ook niet dat die er is, had ook al even gekeken.

In principe zou een cast picture card moeten werken. Als de afbeelding ook zichtbaar is in Homey. zo niet dan het beste support ticket maken voor chromecast app.

@Martijnpoppen, gedaan waar moet ik de code die ik gekregen heb naar toe sturen ?

@ChrisBoer niet nodig ik krijg een mail

1 Like

@ChrisBoer er is niks in het rapport te vinden waarin ik kan zien dat je geprobeerd hebt de chime toe te voegen.
Graag proberen chime toe te voegen en daarna nieuw rapport sturen

Ter check, heb je de chime gedeeld met je extra account?

You’ve replied to @martijnpoppen 3 times, did you know you could send them a personal message instead? Grappig :rofl:

Ja ik heb de chime gedeeld met mijn extra account.

Krijg kennelijk een captha nu

Hierna heb ik een diagnostic report gestuurd vanuit de Eufy v3.21.4 experimental app

Ja heel grappig :stuck_out_tongue:
Ik hou graag alle conversaties centraal zodat ik een volgende keer direct iemand kan verwijzen naar de juiste plek.

Met 25 apps kan je niet verwachten dat ik Apps onderhoud en DM’s en Github issues en nog 25 topics ga bijhouden
Het is voor mij ook hobby/vrijwillig :wink:

Ik zie wederom geen poging van het toevoegen van de chime.
Zal dit vanavond zelf even testen, heb de chime hier wel gekoppeld namelijk

1 Like

@ChrisBoer je chime heeft geen apparaten gekoppeld zie ik?

Dan komt hij waarschijnlijk niet door in de app. In plaats daarvan zou je ervoor kunnen kiezen om je apparaten niet te delen, maar je extra account uit te nodigen als “huisgenoot”

1 Like

Jammer, maar valt mee te leven. Nog heel erg bedankt.

Groet,
Rob Janszen

1 Like

Chime gekoppeld aan de deurbel, bestaande deurbel 340 verwijderd, app herstart, huisgenoot toegevoegd, ingelogd op app en geaccepteerd, naar homey eerst chime toegevoegd, staat erin, daarna 340 deurbel opnieuw toegevoegd en staat er ook in.

Alles klaar nu… enige item is nog wel dat je terug moet om het land op EU te zetten als je inlogt de eerste keer kun je de keuze niet maken omdat als je al een keer ingelogd bent de app direct doorspringt met US dan moet je na de error dus weer naar vorige EU selecteren en dan weer opnieuw logt het wel goed in.

Dus alles actief nu … @martijnpoppen is een topper

1 Like

@ChrisBoer oh gek hij zou EU wel moeten onthouden.
Ik kan de app ook wel standaar op EU zetten, op dit moment zitten er meer EU gebruikers in dan US gebruikers gok ik zo.

Top dat alles werkt nu :slight_smile:

1 Like

Hoi Martijn,

Is het ook mogelijk om een Flow te creëren met de functie Als ‘eigen bericht 1 afgespeeld’?
Als er aangebeld wordt wil ik eigenlijk de Eufy app gebruiken om live te beantwoorden en als ik dan zie dat het een pakketbezorger is kan ik ‘snel antwoord 1’ sturen. Als Homey dat als trigger kan herkennen kan ik daarmee automatisch de garagedeur een stukje laten openen zodat het pakket er onderdoor geschoven kan worden.

Alvast bedankt voor je antwoord!

Hoi @HarrieV12
Nee helaas niet, er is geen indicatie in Eufy die aangeeft dat er een bericht afspeelt