[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Hoi @Paul_vd_Reep
Nee nog niet.

Heb hem recent toegevoegd aan de test versie: [APP][Pro] Eufy Security - #4709 by martijnpoppen

@Davey_van_den_Berg dit zag ik ook gebeuren voor de S340 ben aan het uitzoeken waarom :slight_smile:

@martijnpoppen Oké hoor het graag mocht je iets vinden.

Thanks!

1 Like

Dat ziet er goed uit Martijn, lijkt er vooralsnog op dat het goed werkt; heel erg bedankt​:+1::+1::+1:

1 Like

Thanks @Paul_vd_Reep
Heb hem zelf ook in gebruik en werkt inderdaad erg fijn.

Ik ben al een tijdje bezig met een soort alarmsysteem. Nu heb ik de Eufy Solar Wall Light Cam (s120) aangeschaft om niet alleen als camera te fungeren, maar ook als een soort buitensirene(tje).

Ik kan de camera aan Homey toevoegen, echter als ik de kaart ‘zet algemeen alarm aan voor … seconden’ gebruik zegt Homey: This functionality is not implemented or supported by this device.

Zit dit nu in het gebrek aan support, of zie ik nog een stap over het hoofd? Oh, ik heb nu nog een HomeBase 2, de Wall Light is daar dus niet aan verbonden.

@Rick_Klokje S120 was nog niet goed geïmplementeerd
Zie test versie [APP][Pro] Eufy Security - #4709 by martijnpoppen

Dank voor je reactie Martijn. Ik ben nog niet de Smart Home held die de testversie aandurft denk ik. Hoelang verwacht dat het gaat duren voordat de nieuwe versie komt?

1 Like

@Rick_Klokje week of 2

1 Like

Beste Martijn,
Sinds een paar weken heb ik een probleem met de homey app. Ik kan eigenlijk alleen maar mijn Eufy camera’s aan en uitzetten maar hij leest mijn bewegings en deursensoren niet meer uit.

Ik heb alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ook dit mag niet baten .
Ik heb een extra account aangemaakt en de apparaten zijn opnieuw gedeeld. Maar krijg geen enkel respons. Alles is geïnstalleerd en krijg geen foutmeldingen. Ik doe vast iets verkeerd maar heb geen idee wat.
Graag jou hulp wat doe ik niet goed of wat vergeet ik?

Hoi @Rob-Janszen
Check de FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Ik heb een eufy videodeurbel dual battery gekocht. Nu twijfel ik of deze zonder Homebase wel gekoppeld kan worden aan Homey. Ik krijg het namelijk niet voor elkaar. Iemand een idee?

Misschien even bij de beschikbare Homey apps zoeken.
Onderaan de app pagina staat vaak een link naar hij bijbehorende topic.

1 Like

@harold_nijhuis inmiddels gelukt?

Martijn,
Bedankt voor je snelle reactie. Een restart bleek de oplossing te zijn echter de sensoren reageren wel met een grote vertraging. Zou ik daar nog wat aan kunnen doen?

Met vriendelijke groet,
Rob Janszen

@Rob-Janszen helaas niet, komt doordat alles via notificaties loopt dat het langer duurt

Ik heb de laatste versie van eufy app, heb mijn Eufy deurbel ook gedeeld als apparaat met mijn homey account. Camera’s en homebase 3 had ik het weekeind al toegevoegd.
Maar krijg met geen mogelijkheid de deurbel toegevoegd. Krijg deze melding, heb vorige al een keer gedrukt en hem op EU gezet dat was ook het probleem met het eerder toevoegen van de Camera’s.

image

Wat doe ik niet goed of hoe krijg ik mijn Eufy Video Doorbell E340 + Chime toegevoegd ?

@ChrisBoer E340 Is nog niet toegevoegd aan de live versie.

Zie TEST: [APP][Pro] Eufy Security - #4806 by martijnpoppen

Ik heb vorige week de Homey pro 2023 aangeschaft. Heb (onder andere) een eufy systeem draaien met een deurbel 2k batterij, meerdere eufycams 3 en een homebase 3.

Nu wil ik een flow maken waarbij, als er aangebeld wordt een afbeelding naar mijn google nest hubs en hub max gezonden wordt. Helaas werkt de stream niet meer las ik.

Maar ook een afbeelding lukt me niet. Ik heb in de flow gekozen voor het kaartje google chromecast>desbetreffende hub>cast een afbeelding en dan de deurbel als afbeelding gekozen maar dan staat er nog een grijze tag met een vraagteken erin.

Hoe krijg ik de afbeelding naar mijn hubs? Want ik krijg wel netjes een pushmelding op mijn mobiel met de laatste afbeelding van de deurbel maar mijn hubs geven geen beeld.

@Louis_M deze vraag heeft niet te maken met Eufy maar met de Chromecast app.

Graag in desbetreffende topic een vraag stellen

Ter verificatie. zie je de afbeelding wel in Homey als je je deurbel aanklikt?